Prøver på at blive gravid - 1. gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

pastry26

Ja, som overskriften jo siger, så er min kæreste og jeg gået i gang med projekt baby.. jeg har ikke taget p-piller siden feburar 2011, men begyndte for alvor efter min sidste mens, som var den 3 juni..

Jeg er faktisk gået 5 dage over tiden og er selvfølgelig en smule forventningsfuld, for hvad nu hvis..??  Meen mon?? har taget 3 tests ind til vidre og de var alle negative. Det skal lige siges jeg ikke har gået efter nogen ægløsningskalender, eller målt min temperatur, så ved ikke helt præcist hvornår det skulle være..vi har bare prøvet  I følge beregninger af alverdens terminskalendere/ægløsningskalendere, så skulle jeg (hvis nu) være 4+5 idag, så ville jeg vel have testet positiv nu eller hvad??

Er ny herinde, så alt det her baby-halløj er SÅ spændende og det kilder en extra gang i maven når man tager testen.. håber på en positiv test om et par dage, men regner ikke med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Nessie

for at du tester positivt om et par dage

Held og lykke med projektet

Anmeld

8. juli 2011

Frk.S

Nogle kan først teste positivt sent, så der er da stadig en chance, hvis du er gået over tid.

Tag en ny test om nogle dag, hvis du stadig ikke har fået mens.

Anmeld

8. juli 2011

pastry26

Tak tak!

Jeg havde ikke helt styr på de diverse indlæg herinde, da jeg jo som sagt er ny bruger, så læste lige at der faktisk eksisterer en tråd om udebleven mens og negativ tests allerede..

Synes alt det her graviditets halløj er forvirrende, man skal bare nok lige vænne sig til denne "fagre nye verden" ...

Anmeld

9. juli 2011

sofiell89

For Positiv test

Anmeld

9. juli 2011

pastry26

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.