Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Mig og kæresten forsøger at få et barn Men jeg kan ikke gemme føre sex mere jeg får så mange smerter i underlivet især i venstre side, sådan har det været i 2måneder cirka og lægerne siger bare at vi skal være forsigtige men det er vi også. Så hvad tror i det kan være ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Fru-Jensen

Synes det lyder underligt, at de ikke fandt noget  Måske er det din livmoder eller dine æggestokke.

Anmeld

8. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Mig og kæresten forsøger at få et barn Men jeg kan ikke gemme føre sex mere jeg får så mange smerter i underlivet især i venstre side, sådan har det været i 2måneder cirka og lægerne siger bare at vi skal være forsigtige men det er vi også. Så hvad tror i det kan være ???

Jg kan også godt få sådan nogen stød - meget smertefuldt. Det er f.eks. hvis han hamre for hårdt op. Og andre gange kommer det bare. AVS.. Så skifter vi bare stillinger..

Anmeld

8. juli 2011

Bambii

Anonym skriver:

Det kan godt være hvis du ikke slapper nok af.. Det kan være du ubevidst tænker meget på du gerne vil have børn og det gør at du automatisk spænder.. Fordi du tænker så meget på det at det ubevidst påvirker dig.. Prøv at tænke lidt mindre på pb..

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg tænker ikke så meget over at skulle være gravid, men uanset hvad så kan jeg ikke gemmen føre sex mere, og heller ikke hvis vi skifter stilling, hmf så ved ikke hvad jeg skal gøre.

Anmeld

9. juli 2011

Melanie-Marie

Anonym skriver:

Jeg tænker ikke så meget over at skulle være gravid, men uanset hvad så kan jeg ikke gemmen føre sex mere, og heller ikke hvis vi skifter stilling, hmf så ved ikke hvad jeg skal gøre.

Det har jeg osgå prøvet, men det viste sige at jeg havde været så DUM at glemme en kuspon der oppe...

har lægen undersøgt dig deroppe?? 

håber det bliver bedre 

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Melanie-Marie skriver:

Det har jeg osgå prøvet, men det viste sige at jeg havde været så DUM at glemme en kuspon der oppe...

har lægen undersøgt dig deroppe?? 

håber det bliver bedre 

Ja jeg er blevet tjekket deroppe og der er ikke noget unormalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.