Ægløsningsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

sofiell89

Jeg bliver nød til at spørge..
Efter 1 år på methformin behandling (for PCO), har vi besluttet at gå igang med projekt baby... P-pillerne har jeg ikke taget i 9 mdr, så jeg kender min cyklus på de 34 dage fast hver måned..
Jeg har købt en masse ægløsningsteste på nettet, men er i tvivl om hvordan og hvorledes.. Ikke hvordan de bruges, men.. Når man kan se at teststregen bliver stille og roligt synlig mere fra dag til dag, (stadig ikke på niveau med den "rigtige"), er det så fordi ÆL nærmer sig? Eller er den bare Snot negativ?
Håber i kan svare mig, da jeg virkelig er i tvivl om testen kører rundt med os, eller om ÆL er på vej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Muffinmus

tja, det er tit fordi æl nærmer sig, men den kan sagtens blive mere utydelig igen og så tydeligere igen, det kan svinge lidt op og ned i en cyklus, for derefter at blive helt kanld positiv lige pludselig.

Har et eksempel på computeren hvor jeg prøvede at fange æl, der kan du se den ikke er i nærheden af at være positv, men at den snart vil blive det:-)

Anmeld

9. juli 2011

sofiell89

Okay, tak for dit svar.. Mine ser efterhånden ud som dine nr 3 og 4.. Det skal jeg vel kun tage som et godt svar så..

Anmeld

9. juli 2011

Muffinmus

ja, jeg vil jeg er ca2 dage fra en helt positiv æl test der. Dvs 3 dages tid fra den rigtige æl jo:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.