ro på... Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre... Vi lever for 6000 om mdr til sjov, tøj, mad mm. og vi er 3.. Så detb tror jeg sagtens du kan gøre for 4000.. Vi tænker ikke vildt meget over dte, men køber ikke de dyre opvasketabs, den dyre mælk, og tøjet er for det meste på tilbud eller i hvertfald billigt...
Vi handler stort set altidd i Bilka... Er der nogle små ting vi mangler pludseligt prøver vi først i Aldi.. Bleerne køber vvi altid i Aldi..
Hvis man kan leve med at alt ikke skal være det fra tv-reklamerne osv, så kan man sagtens med din økonomi holde det kørende.. Desuden tror jeg ikke at du skal betale dagpleje.. Vi er 2 (godt nok på su), og vi betaler kun 123 kr... :-) Men kender selvfølgelig ikke din løn..
Prøv den første mdr at gemme alle kvitteringer du får, og streg så det ud som du ved du kan få billigere, eller helt undvære... Regn så ud hvad du bruger om mdr på husholdningen, og læg lidt til foor en sikkerhedsskyld.. Den første hæver du så pengene, lægger dem i en bøtte og de penge er KUN husholdning..
Resten af dine penge kan du så bruge lige som du har lyst...
Er der enge tilbage til sidst på md. i "madkassen" kan du (som vi) lægge dem i en sparegris og dermed har du til tørre periode eller uforudsete ting..
Det er sådan vi gør.. Vi har 3000 til at lægge til husholdningen og det fungere fint.. Selvfølgelig er der mdr hvor det er lidt drøjt, mens andre mdr er der en del i overskud..
Vi laver ikke madplaner, men der er altid kød i fryseren og som regel husker jeg at tage op til aftenen.. 
Du skal sq nok klare det.... Det bliver man jo nødt til...
Vi har også bil, og det fungere altså fint... Vi har endda 2 opsparinger og en pensonsopsparing plus vi betaler til Lauras stamceller.. Så egentlig ville vi kunne ha flere penge om md. men sådan som vi lever nu er det fint..
Laura får jævnligt nyt tøj, og har endnu ikke været tvunget til genbrugen.. at vi så alligevel køber der indimellem, er hvis jeg ser noget vildt fedt eller sødt..
Nåhh jo, vi har også hund som jo bekendt også koster... Vi sparer ikke sådan vildt meget, men vi lever heller ikke i overflod.. Vi har hvad vi skal bruge, hverken mere eller mindre..
Du er velkommen til at skrie om spørge om andre små tricks eller andet hvis du får brug for det..
JEG tror på du sagtens kan gøre det!!! 
Knus Gry - der undskylder for sit (sædvanlige) lange svar..