Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann. skriver: WAUW T I L L Y K K E !!
WAUW T I L L Y K K E !!
Tak søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke sku da søde.
Jeg har først set det nu. . Intet mindre end fantastisk
lisesp83 skriver: Tillykke sku da søde. Jeg har først set det nu. . Intet mindre end fantastisk
hihi tak søde Det er så stort altså
Chalala85 skriver: hihi tak søde Det er så stort altså
Jaaa det jo kæmpe stort.
Glæder mig til at følge med fra sidelinjen, for det får man vel lov til.
lisesp83 skriver: Jaaa det jo kæmpe stort. Glæder mig til at følge med fra sidelinjen, for det får man vel lov til.
Det gør man det. Glæder mig sådan til at dele det hele med jer
Chalala85 skriver: Det gør man det. Glæder mig sådan til at dele det hele med jer
Ihhh elsker øko babyer altså
lisesp83 skriver: Ihhh elsker øko babyer altså
hihi det er også så fantastisk, en øko kærlighedsbøvs
Chalala85 skriver: Hej piger... Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid" Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven Er 4+1 idag
Hej piger...
Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid"
Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven
Er 4+1 idag
Tillykke søde så nåede du kun en IUI og så fik i en øko hold da op hvor dejligt for dig, her sker der stadig intet!!
camillahej skriver: Tillykke søde så nåede du kun en IUI og så fik i en øko hold da op hvor dejligt for dig, her sker der stadig intet!!
Jeg er også super lykkelig og tak
Åhhh Jeg håber virkelig snart i får en bebs, i fortjener det
wee tillykke.Hvor er det et mirakel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128