Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: krydser alt hvad jeg kan for at det kommer til at gå helt perfekt
krydser alt hvad jeg kan for at det kommer til at gå helt perfekt
Tak søde Jeg er sikker på at denne gang er vores gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke!!!!!!!!!!
TykkeTrunteMor skriver: Tillykke!!!!!!!!!!
TAAAAAAAK
Chalala85 skriver: hihi maaaaange tak Og skønt med en hilsen helt fra Holland
hihi maaaaange tak Og skønt med en hilsen helt fra Holland
Hihi selv tak da Det manglede da osse bare
Ja vi bor her i Holland sammen med Nikita på 7½ måned Smiler...Hvis du søger nogle og skrive sammen med, så er jeg på facebook Elsker nye bekendtskaber
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hihi selv tak da Det manglede da osse bare Ja vi bor her i Holland sammen med Nikita på 7½ måned Smiler...Hvis du søger nogle og skrive sammen med, så er jeg på facebook Elsker nye bekendtskaber
Gerne, elsker også at få nye bekendtskaber :-) Charlotte Henriette Andersen på face
Chalala85 skriver: Hej piger... Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid" Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven Er 4+1 idag
Hej piger...
Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid"
Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven
Er 4+1 idag
CamillaSoefelt skriver: Halløjsa da, det er da så fedt mand!!! TILLYKKE
Halløjsa da, det er da så fedt mand!!! TILLYKKE
Tusind tak! Ja det er simpelthen bare så fedt
Chalala85 skriver: Gerne, elsker også at få nye bekendtskaber :-) Charlotte Henriette Andersen på face
Så er en venneanmodning sendt afsted Smiler jeg hedder Sussie
Fru.F.O.N.2011 skriver: Så er en venneanmodning sendt afsted Smiler jeg hedder Sussie
Du er hermed godkendt
WAUW T I L L Y K K E !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128