Chalala85 skriver:
Jamne, jeg havde jo ikke regnet med det var nu. Skulle have min mens i onsdags men den kom ikke. Tænkte, den kommer torsdag morgen så. Ikke skyggen af mens. Fredag morgen synes jeg godt nok min babser var godt ømme. Havde sat manden af ude ved en af vores byggepladser og tænke, jeg tager sørme lige i matas og finder en test, så kommer mens altido lige når man har tisset på pinden. Kørte tilbage til vores firma, havde en test i den ene hånd og en tampon i den anden
Ud på toilettet and do the thing
Det var en clear blue digital så kiggede på det der ur imens jeg vaskede fingre. Så stod der "Gravid"
Jeg gloede på den, bankede lidt på den med fingeren, virker den nu ordenligt HAHAHA. Så blev jeg helt overvældet, snakkede med en god veninde og ja så kørte jeg ud til pladsen hvor manden var. Han kom over i bilen, og helt tør sagde jeg. " der er noget jeg bliver nødt til at sige til dig" Tim troede det værste haha, så gav jeg ham testen og han kiggede på den, så på mig " Er det rigtigt, er du gravid skat?!" hihi han blev så glad!!
Det var virkelig stort, vi kan selv uden hjælp

Vi har snakket helt vildt om det igår, og han måtte simpelthen dele det med sine forældre. Så han sendte en mms af testen med teksten, " jeg kan ikke læse det, sig mig lige hvad der står
" hihi det blev så gladee, men vi er også alle lidt nervøse da vi har mistet i uge4 og 6. MEN er sikker på at denne gang bliver den lille bøvs i mavsen

Nuuurh, hvor ER I bare søde, tak for "historien!" 
Det er virkelig også bare fantastisk at stå der med pinden og vide at NU er det alvor!!! Husk at gemme det du skrev, det er så skægt at læse senere 
Anmeld