Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann87 skriver: Tillykke!
Tillykke!
Taaaaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WishForaMiracle skriver: TILLYKKE TILLYKKE!!
TILLYKKE TILLYKKE!!
hihi mange tak
Chalala85 skriver: Jeg giver gerne hvis jeg må optage det og uploade det på youtube
Jeg giver gerne hvis jeg må optage det og uploade det på youtube
Nahhhhhhhhhhhhhhh!!! Eller, tjo.. WTF!!!
piadas skriver: Der var klaphatten! Hulaskørtet kan jeg desværre ikke klare! Kæmpe tillykke til jer begge! Dejligt når det endelig lykkes, og det er I jo begge beviset på! fra en, der også har fulgt jeres kamp lidt på sidelinien.
Der var klaphatten!
Hulaskørtet kan jeg desværre ikke klare!
Kæmpe tillykke til jer begge! Dejligt når det endelig lykkes, og det er I jo begge beviset på!
fra en, der også har fulgt jeres kamp lidt på sidelinien.
Nuhhhr, TAAAAK
Chalala85 skriver: Hej piger... Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid" Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven Er 4+1 idag
Hej piger...
Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid"
Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven
Er 4+1 idag
så meget tillykke
TILLYKKE søde!!
Det er SATEME perfekt!
Tutter skriver: TILLYKKE søde!! Det er SATEME perfekt!
Tak søde Ja det er helt ubeskriveligt. Helt øko
Frøken Christiansen skriver: så meget tillykke
tunsind mange tak
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nahhhhhhhhhhhhhhh!!! Eller, tjo.. WTF!!!
haha seriøst, det mener jeg. Det skal vi have lavet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128