Så kom den endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

BabyMiracle <3

Min mens! Fuck hvor er jeg glad for at den lige er kommet på besøg. Har ikke fået den i godt og vel 2 år. så det var sku på tide. bare dårlig tidspunkt den kom på. da kæresten er på ferie, og når han kommer hjem, har jeg ikke ÆL mere .. 

Bare lige et glad udbrud fra mig

MajaBaby  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

LotteN

MajaBaby skriver:

Min mens! Fuck hvor er jeg glad for at den lige er kommet på besøg. Har ikke fået den i godt og vel 2 år. så det var sku på tide. bare dårlig tidspunkt den kom på. da kæresten er på ferie, og når han kommer hjem, har jeg ikke ÆL mere .. 

MajaBaby  

hold da op, det var godt nok laaang tid - utroligt man kan blive glad for at se den - men kan nu godt forstå det i din situation!

Anmeld

8. juli 2011

BabyMiracle <3

hold da op, det var godt nok laaang tid - utroligt man kan blive glad for at se den - men kan nu godt forstå det i din situation!

Ja meget lang tid. 
Skulle også have nogen piller fra min gynækolog, som gjorde at jeg fik ÆL og derved også mens. Men de måtte ikke blive sendt til danmark på det tidspunkt, så skulle jeg selv køre til midt tyskland for at hente dem, og dt havde jeg ikke lyst til

MajaBaby 

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Ja, det er de sjoveste ting man kan blive glad for

Håber at det kan hjælpe dig til en mere normal cyklus

Anmeld

8. juli 2011

BabyMiracle <3

Nessie skriver:

Ja, det er de sjoveste ting man kan blive glad for

Håber at det kan hjælpe dig til en mere normal cyklus

Hehe ja, meget .. 
Og tusind tak skal du have  

Anmeld

8. juli 2011

Dreamer1987

MajaBaby skriver:

MajaBaby  

Hej du glade menneske

Hvor er det dejligt at hører går selv og venter på den skal komme. Men glad for at, den er ankommet hos dig.

Bare lige ærgeligt med det andet.

Krams

Anmeld

8. juli 2011

BabyMiracle <3

Dreamer1987 skriver:

Hej du glade menneske

Hvor er det dejligt at hører går selv og venter på den skal komme. Men glad for at, den er ankommet hos dig.

Bare lige ærgeligt med det andet.

Krams

Håber da også den kommer ved dig meget snart ..

Ja er mega glad, har PCO, så er mega monster glad!
Har bare mega ondt  

Anmeld

8. juli 2011

Dreamer1987

MajaBaby skriver:

Håber da også den kommer ved dig meget snart ..

Ja er mega glad, har PCO, så er mega monster glad!
Har bare mega ondt  

Tro mig det håber jeg også, men der er små tegn på den godt kunne komme så vi håber

Ja det er os det jeg skal undersøges for nu, men håber da for jer  at der kommer en ÆL snart. Har os selv mange smerter under min mens så føler med dig.

Anmeld

8. juli 2011

BabyMiracle <3

Dreamer1987 skriver:

Tro mig det håber jeg også, men der er små tegn på den godt kunne komme så vi håber

Ja det er os det jeg skal undersøges for nu, men håber da for jer  at der kommer en ÆL snart. Har os selv mange smerter under min mens så føler med dig.

Jeg har aldrig haft ondt under mens, aldrig. Men har simpelthen så ondt i højre side af min lænd .. 
Jeg krydser finger for den kommer ved dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.