Portrætter - den perfekte gaveidé :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.011 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Wimmie

Jeg laver blyantsportrætter på bestilling, så hvis du står og mangler den perfekte gaveidé til manden, konen, bedsteforældrene eller bare til dig selv, så kig her

Priserne:

A4 med én person: 500 kr

A4 med 2 personer: 650 kr

A4 med mere end 2 personer: 800 kr

A3 med én person: 650 kr

A3 med 2 personer: 800 kr

A3 med mere end 2 personer: 1000 kr

Mængderabatter kan aftales.

Jeg tegner både børn, voksne, gamle og kæledyr.

Jeg skal bruge: et godt skarpt billede (helst digitalt) og ca. 2 uger til at færdiggøre tegningen - med mindre andet bliver aftalt mht. levering.

Et digitalt foto kan sendes til min mail: wimmie81@yahoo.dk eller alm. foto kan sendes til min adresse som kan sendes i en privat besked.

Tegningen bliver sendt i en sikker kuvert eller et rør.

Skriv hvis der er andet du vil vide.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Silja&Noam

Oh Christ hvor tegner du fantastisk!!! du skal helt klart tegne et af min store pige og af den lille ny der kommer

Anmeld

8. juli 2011

Wimmie

SiljasMoar skriver:

Oh Christ hvor tegner du fantastisk!!! du skal helt klart tegne et af min store pige og af den lille ny der kommer

Tak for det

Du må endelig sige til

Anmeld

8. juli 2011

Jonna1979

vildt hvor er du fra i landet sender man bare et billede???

Anmeld

8. juli 2011

Wimmie

Jonna1979 skriver:

vildt hvor er du fra i landet sender man bare et billede???

Bor på Fyn - nær Assens.

Man kan enten sende et digitalt billede til min mail wimmie81@yahoo.dk eller man kan sende et alm. foto til mig på min adresse som jeg kan sende i en privat besked hvis man ønsker det

Det er bare vigtigt at billedet er skarpt og taget i en god kvalitet/høj opløsning da jeg ofte er nødt til at forstørre det op

Anmeld

8. juli 2011

Jonna1979

Wimmie skriver:

Bor på Fyn - nær Assens.

Man kan enten sende et digitalt billede til min mail wimmie81@yahoo.dk eller man kan sende et alm. foto til mig på min adresse som jeg kan sende i en privat besked hvis man ønsker det

Det er bare vigtigt at billedet er skarpt og taget i en god kvalitet/høj opløsning da jeg ofte er nødt til at forstørre det op

vil jeg klart benytte mig af når prinsessen kommer har et godt kamera så det burde ikke være det store problem

Anmeld

8. juli 2011

Wimmie

Jonna1979 skriver:

vil jeg klart benytte mig af når prinsessen kommer har et godt kamera så det burde ikke være det store problem

Lyder cool

Anmeld

8. juli 2011

PernilleogDennis

Wimmie skriver:

Jeg laver blyantsportrætter på bestilling, så hvis du står og mangler den perfekte gaveidé til manden, konen, bedsteforældrene eller bare til dig selv, så kig her

Priserne:

A4 med én person: 500 kr

A4 med 2 personer: 650 kr

A4 med mere end 2 personer: 800 kr

A3 med én person: 650 kr

A3 med 2 personer: 800 kr

A3 med mere end 2 personer: 1000 kr

Mængderabatter kan aftales.

Jeg tegner både børn, voksne, gamle og kæledyr.

Jeg skal bruge: et godt skarpt billede (helst digitalt) og ca. 2 uger til at færdiggøre tegningen - med mindre andet bliver aftalt mht. levering.

Et digitalt foto kan sendes til min mail: wimmie81@yahoo.dk eller alm. foto kan sendes til min adresse som kan sendes i en privat besked.

Tegningen bliver sendt i en sikker kuvert eller et rør.

Skriv hvis der er andet du vil vide.

WAUW! hold kæft hvor er du dygtig. Når vores den lille kommer må du meget gerne tegne et billede af os 3. (det er dog først i dec )

Lige et lidt dumt spørgsmål, men A3 er større end A4 ikk?? For jeg vil gerne have billedet i det største, sådan at den kunne komme i ramme, og op at hænge i lejligheden.

Anmeld

8. juli 2011

Wimmie

PernilleogDennis skriver:

WAUW! hold kæft hvor er du dygtig. Når vores den lille kommer må du meget gerne tegne et billede af os 3. (det er dog først i dec )

Lige et lidt dumt spørgsmål, men A3 er større end A4 ikk?? For jeg vil gerne have billedet i det største, sådan at den kunne komme i ramme, og op at hænge i lejligheden.

Jo, A3 er større end A4

Jeg anbefaler personligt også A3 når der skal tegnes mere end 2 personer.

Anmeld

8. juli 2011

A.

hvor er du bare dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.