Jmtjek i uge 40(41) gu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Happiness

Gaia skriver:

Babybio Så kan du stadig se HP. Pøj pøj med fødslen

Ved ikke lige hvorfor jeg ikke havde fået den tanke selv

Nu er jeg mere rolig, så kommer jeg til at se den i biffen, lige meget hvad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Happiness

A. skriver:

ikke nødvendigvis men nogen jdm tjekker lige hurtig ohvor meget livmoderhals du har tilbage og om du er ved at vere moden der ned vil ikke kalde det for gu da de hurtig undersøger dig med fingerne og det er bare det

Ok, tak for svar. Det var også det jeg mente med GU Vil prøve at høre om hun vil gøre det så

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Ja ikke Folk griner ad mig, men har altså bare glædet mig til den film

Nå ja, havde slet ikke tænkt babybio Så er det nødløsningen hvis det er

Min kærestes firma giver turen. Så vi har billetter via dem. Så kan lige se jeg får veer lige foran alle hans kollegaer

Forstår dig udemærket. Jeg skulle føde en måneds tid inden 6'eren, og ville også bare se den i biffen, men kunne ikke rigtig overskue det med en lille baby

Men til mit held var der jo så forfatterstrejke iHollywood, så den blev rykket Mener i hvert fald at det var sådan det endte, så den da i biffen

Kunne være lidt sjovt hvis du lige kunne nå at se HP, og SÅ fik veer, totalt god timing

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Forstår dig udemærket. Jeg skulle føde en måneds tid inden 6'eren, og ville også bare se den i biffen, men kunne ikke rigtig overskue det med en lille baby

Men til mit held var der jo så forfatterstrejke iHollywood, så den blev rykket Mener i hvert fald at det var sådan det endte, så den da i biffen

Kunne være lidt sjovt hvis du lige kunne nå at se HP, og SÅ fik veer, totalt god timing

Haha ja. Kan jo være jeg får nogle gode chok som sætter fut i det

Hihi... Så er jeg ikke den eneste der har det sådan Og super heldigt med strejken, så du alligevel fik set den i biffen

Anmeld

8. juli 2011

Gaia

Happiness skriver:

Ved ikke lige hvorfor jeg ikke havde fået den tanke selv

Nu er jeg mere rolig, så kommer jeg til at se den i biffen, lige meget hvad 

nemlig - og babybio er egentlig ret hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.