Jmtjek i uge 40(41) gu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Happiness

Hej... Sikke mange indlæg jeg får lavet for tiden....

Nå men... Jeg er idag 40+0... Jep termin

Skal til JMtjek her senere idag, og det sidste på jordmodercentret. De øvrige kommer til at være på hospitalet.

Så vil lige høre... Får man lavet GU ved tjek hos JM når man nu er nået termin?? Hvad er jeres erfaringer??? (er tilknyttet Hvidovre)

Kunne være rart at vide hvordan tingene står til dernede... Om man kan forvente 2 uger endnu, eller om han er lige rundt om hjørnet...

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

sismofutten

Happiness skriver:

Skal til JMtjek her senere idag, og det sidste på jordmodercentret. De øvrige kommer til at være på hospitalet.

Så vil lige høre... Får man lavet GU ved tjek hos JM når man nu er nået termin?? Hvad er jeres erfaringer??? (er tilknyttet Hvidovre)

Kunne være rart at vide hvordan tingene står til dernede... Om man kan forvente 2 uger endnu, eller om han er lige rundt om hjørnet...

På forhånd tak for svar

Nåede ikke selv at gå over tid, eller til tiden for den sags skyld, så ved intet om det - men ville da bare lige ønske dig held & lykke med det hele - håber ikke at du kommer til at gå alt for lang tid endnu

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

sismofutten skriver:

Nåede ikke selv at gå over tid, eller til tiden for den sags skyld, så ved intet om det - men ville da bare lige ønske dig held & lykke med det hele - håber ikke at du kommer til at gå alt for lang tid endnu

Mange tak

Er nok den eneste gravide der håber at gå lidt mere over tid Vil SÅ gerne ind og se Harry Potter d. 13...  Hehe... Nørd, I know, men nu har jeg set de andre i biffen, så ville være lidt øv at skulle vente læææænnnnge med den sidste, og så se den i min stue....

Men hvis han nu skulle komme, så går det jo nok, og så tænker jeg jo nok slet ikke på Harry potter

Anmeld

8. juli 2011

sismofutten

Happiness skriver:

Mange tak

Er nok den eneste gravide der håber at gå lidt mere over tid Vil SÅ gerne ind og se Harry Potter d. 13...  Hehe... Nørd, I know, men nu har jeg set de andre i biffen, så ville være lidt øv at skulle vente læææænnnnge med den sidste, og så se den i min stue....

Men hvis han nu skulle komme, så går det jo nok, og så tænker jeg jo nok slet ikke på Harry potter

Åh for pokker, jamen, så laver jeg det da lige om, og HÅBER at du får lov til at gå over tid

Og nej, det er sjælendt (staves?) at man møder nogen der gerne vil gå over tid, men kan godt se at du har en god grund

Håber at du når det hele

Anmeld

8. juli 2011

Gaia

Babybio Så kan du stadig se HP. Pøj pøj med fødslen

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Mange tak

Rigtig god grund til at gå over tid.

Har I bestilt billetter? Hvis du føder inden, så kan måske være heldig, at den kommer i babybio?

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål med JM, da jeg blev sat i gang 40+0

for at du når at se HP i biffen

Anmeld

8. juli 2011

maria_wlt

Happiness skriver:

På forhånd tak for svar

I Odense er der ikke GU ved JM tjek, medmindre der er noget der tyder på fødsel

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Rigtig god grund til at gå over tid.

Har I bestilt billetter? Hvis du føder inden, så kan måske være heldig, at den kommer i babybio?

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål med JM, da jeg blev sat i gang 40+0

for at du når at se HP i biffen

Ja ikke Folk griner ad mig, men har altså bare glædet mig til den film

Nå ja, havde slet ikke tænkt babybio Så er det nødløsningen hvis det er

Min kærestes firma giver turen. Så vi har billetter via dem. Så kan lige se jeg får veer lige foran alle hans kollegaer

Anmeld

8. juli 2011

A.

ikke nødvendigvis men nogen jdm tjekker lige hurtig ohvor meget livmoderhals du har tilbage og om du er ved at vere moden der ned vil ikke kalde det for gu da de hurtig undersøger dig med fingerne og det er bare det

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

maria_wt skriver:

I Odense er der ikke GU ved JM tjek, medmindre der er noget der tyder på fødsel

Ok, tak for svar Regnede heller ikke med det. Men kunne være rart at få et indblik i om hun tror jeg vil gå længe, eller om det er snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.