Kønsvorter??! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

mortilnoahogmelina

Først og fremmest skal du have en stor krammer .
Lige så du ikke går til angreb på din kæreste , de kan ligge i dvale og komme frem senere . Alle har bakterien i sig , nogen får den så bare i udbrud .

Jeg synes du skal kontakte lægen , så får du noget at smørre eller pensle med . Hjælper det ikke efter en månedes tid , kan man enten valgte at få dem klippet som ikke forgår i narkose men i vågen tilstand .
Eller os kan du komme i fuld narkose og så få dem brændt eller ettset lidt efter hvor dybt de sidder i dig .
Ja det er bestemt ikke sjovt og det kan gøre sindsyg ondt efterfølgende men jeg lover de forsvinder igen .

Jeg forstår udemærket hvordan du har det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Pernille08 skriver:

Først og fremmest skal du have en stor krammer .
Lige så du ikke går til angreb på din kæreste , de kan ligge i dvale og komme frem senere . Alle har bakterien i sig , nogen får den så bare i udbrud .

Jeg synes du skal kontakte lægen , så får du noget at smørre eller pensle med . Hjælper det ikke efter en månedes tid , kan man enten valgte at få dem klippet som ikke forgår i narkose men i vågen tilstand .
Eller os kan du komme i fuld narkose og så få dem brændt eller ettset lidt efter hvor dybt de sidder i dig .
Ja det er bestemt ikke sjovt og det kan gøre sindsyg ondt efterfølgende men jeg lover de forsvinder igen .

Jeg forstår udemærket hvordan du har det .

Det er ikke en bakterie men en virus... HPV virus... Der findes flere hundrede forskellige... Nogle få kan give kønsvorter og forøger risikoen for celleforandringer... Alle der har haft sex har mindst een HPV...

Du får noget ved lægen som du skal smøre med... Det gør den mindre eller får dem til at forsvinde... Nogen læger henviser til hudlæge eller gynækolog. Der så igen kan udskrive skrappere midler eller i sidste ende lokalbedøve og fjerne dem...

Hvis du har haft sex med andre end din kæreste før, kan det lige så godt være fra dem af. Og det er ikke sikkert at din kæreste har vidst det hvis det er fra ham

Anmeld

8. juli 2011

Simon's moar <3

Oktoberbaby11 skriver:

Jo...Det gør man nogle steder, en jeg kender blev sendt op på sygehuset hvor de skulle gøre det... og der blev de både klippet og brændt af...

Måske det var fordi de også skulle brændes af?
Jeg fik ikk nogen form for bedøvelse da jeg fik det gjort.

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er ikke en bakterie men en virus... HPV virus... Der findes flere hundrede forskellige... Nogle få kan give kønsvorter og forøger risikoen for celleforandringer... Alle der har haft sex har mindst een HPV...

Du får noget ved lægen som du skal smøre med... Det gør den mindre eller får dem til at forsvinde... Nogen læger henviser til hudlæge eller gynækolog. Der så igen kan udskrive skrappere midler eller i sidste ende lokalbedøve og fjerne dem...

Hvis du har haft sex med andre end din kæreste før, kan det lige så godt være fra dem af. Og det er ikke sikkert at din kæreste har vidst det hvis det er fra ham

Det er fra ham - han skal også have behandling nemlig, og fik også konstateret en vorte på ham. Øv øv.. men nu er vi da i behandling om ikke andet

Anmeld

9. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det er fra ham - han skal også have behandling nemlig, og fik også konstateret en vorte på ham. Øv øv.. men nu er vi da i behandling om ikke andet

Ja, så er der stor sandsynlighed for at det er fra ham... Men hvis du har haft sex med andre før, kan det også være fra dem

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Har lige set at jeg har kønsvorter. Min kærestes læge sagde for et år siden, at han ikke havde, men det var så løgn, for jeg kan ikke have fået dem andre steder fra!!!!

Nu har jeg så en del, og skal til læge snart og have det bekræftet og have ting til at smørre med.

Vil bare høre om sådan noget kommer igen efter behandling eller om det bare er det?? Min kæreste skal behandles smatidig, så der kommer styr på det hele.

ER SÅ MEGA KED AF DET Har aldrig haft sådan noget før. HADER at have sådan noget... har jeg aldrig haft før. Er skuffet og ked Nogen der kan bringe lidt håb ind i det her?

jeg var også uheldig at få tilravet mig nogle for nogle år siden .. og efter behandling ved lægen har jeg ikke set mere til dem ..

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

jeg var også uheldig at få tilravet mig nogle for nogle år siden .. og efter behandling ved lægen har jeg ikke set mere til dem ..

Okay? Dejligt at få at vide, at de kan forsvinde i mange år, og måske for altid Jeg får ikke behandling hos lægen, men har fået noget, som jeg bare selv skal smørre på.

Anmeld

9. juli 2011

Levi&LilysMor

Simon's moar <3 skriver:

Måske det var fordi de også skulle brændes af?
Jeg fik ikk nogen form for bedøvelse da jeg fik det gjort.

Det var fordi de blev brændt af, kan man ikke gøre hvis man ikke er under fuld narkose nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.