Kønsvorter??! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Har lige set at jeg har kønsvorter. Min kærestes læge sagde for et år siden, at han ikke havde, men det var så løgn, for jeg kan ikke have fået dem andre steder fra!!!!

Nu har jeg så en del, og skal til læge snart og have det bekræftet og have ting til at smørre med.

Vil bare høre om sådan noget kommer igen efter behandling eller om det bare er det?? Min kæreste skal behandles smatidig, så der kommer styr på det hele.

ER SÅ MEGA KED AF DET Har aldrig haft sådan noget før. HADER at have sådan noget... har jeg aldrig haft før. Er skuffet og ked Nogen der kan bringe lidt håb ind i det her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Har lige set at jeg har kønsvorter. Min kærestes læge sagde for et år siden, at han ikke havde, men det var så løgn, for jeg kan ikke have fået dem andre steder fra!!!!

Nu har jeg så en del, og skal til læge snart og have det bekræftet og have ting til at smørre med.

Vil bare høre om sådan noget kommer igen efter behandling eller om det bare er det?? Min kæreste skal behandles smatidig, så der kommer styr på det hele.

ER SÅ MEGA KED AF DET Har aldrig haft sådan noget før. HADER at have sådan noget... har jeg aldrig haft før. Er skuffet og ked Nogen der kan bringe lidt håb ind i det her?

Ikke rigtig, desværre. For det første øger de risikoen for livmoderhalskræft, og ydermere er det en sygdom, som kan dukke op igen med jævne mellemrum. Altså gå i dvale, men så komme tilbage igen Der er også mange, der har svært ved at slippe af med dem! Og det siger jeg ikke for at være super nederen, når du gerne ville opmuntres, men for at gøre dig opmærksom på de problemer, der kan opstå..

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

Øv hvor surt!

Men de kan jo godt ligge i dvale i lang tid, så kan være din kæreste ikke havde dem dengang. Mere så du ikke sætter dig gal på ham!

Men et trøstekram skal du have, og håber du slipper for dem helt

Anmeld

8. juli 2011

aarhusmor

Jeg havde kønsvorter for 22 år siden (jeg er 40). Lægen smurte mig hele tiden med et eller andet der ikke hjalp. Det gjorde hun igennem 6 mdr. Til sidst blev hun træt af at se mig derhenne hele tiden og skrev en recept på noget andet, som jeg selv kunne smøre mig med. Og så gik det væk indenfor 14 dage.

Det er aldrig kommet tilbage igen. Jeg ved det ligger latent i kroppen, så det kan risikere at komme tilbage. Men det tror jeg ikke det gør.

Jeg har ikke hørt at det kunne øge chancen for kræft - men mine dataer på det er jo også gamle. (er det HPV virus?) Men jeg kan sige at jeg aldrig har haft celleforandringer.

Men jeg husker tydeligt hvor træls det var at have.

Held og lykke

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg havde kønsvorter for 22 år siden (jeg er 40). Lægen smurte mig hele tiden med et eller andet der ikke hjalp. Det gjorde hun igennem 6 mdr. Til sidst blev hun træt af at se mig derhenne hele tiden og skrev en recept på noget andet, som jeg selv kunne smøre mig med. Og så gik det væk indenfor 14 dage.

Det er aldrig kommet tilbage igen. Jeg ved det ligger latent i kroppen, så det kan risikere at komme tilbage. Men det tror jeg ikke det gør.

Jeg har ikke hørt at det kunne øge chancen for kræft - men mine dataer på det er jo også gamle. (er det HPV virus?) Men jeg kan sige at jeg aldrig har haft celleforandringer.

Men jeg husker tydeligt hvor træls det var at have.

Held og lykke

Ja, det er HPV-virus - tak for et godt indlæg - jeg er sikker på, at jeg får noget, som jeg kan smørre det med

Anmeld

8. juli 2011

Levi&LilysMor

Altså... nu troede jeg jo selv jeg havde fået pga. graviditet, men havde jeg dog ikke men var så hjemme og læse om det og der kan man selv smøre det med noget creme fra apoteket ellers kan man gå til lægen og få dem duppet, men hvis de ikke går væk af de to behandlinger er der kun OP tilbage hvor de brænder og klipper dem af, du er selvfølgelig under fuld narkose....

Anmeld

8. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg fik det engang efter en ex-kæreste var mig utro 

Efter hvad jeg kan huske (15 år tilbage) blev jeg penslet (det var indenbords) med eddike, efter hvad de sagde. Efter et par omgange stoppede jeg behandlingen, og har aldrig haft det siden. 

Jeg havde et åbent sår på min livmoderhals nogle år efter, men har ikke siden mærket noget til det 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg fik det engang efter en ex-kæreste var mig utro 

Efter hvad jeg kan huske (15 år tilbage) blev jeg penslet (det var indenbords) med eddike, efter hvad de sagde. Efter et par omgange stoppede jeg behandlingen, og har aldrig haft det siden. 

Jeg havde et åbent sår på min livmoderhals nogle år efter, men har ikke siden mærket noget til det 

Okay? Det lyder da dejligt, at det ikke er vendt tilbage. Jeg har fået noget creme, som de skal smørres med, og så er de væk efter nogle uger. Øv en omgang altså! Håber de holder sig helt væk bagefter det

Anmeld

8. juli 2011

Simon's moar <3

Oktoberbaby11 skriver:

Altså... nu troede jeg jo selv jeg havde fået pga. graviditet, men havde jeg dog ikke men var så hjemme og læse om det og der kan man selv smøre det med noget creme fra apoteket ellers kan man gå til lægen og få dem duppet, men hvis de ikke går væk af de to behandlinger er der kun OP tilbage hvor de brænder og klipper dem af, du er selvfølgelig under fuld narkose....

Man er IKKE i fuld narkose hvis de skal klippes af, har nemlig selv prøvet det! Det blev bare gjort ved hudlægen..

Anmeld

8. juli 2011

Levi&LilysMor

Simon's moar <3 skriver:

Man er IKKE i fuld narkose hvis de skal klippes af, har nemlig selv prøvet det! Det blev bare gjort ved hudlægen..

Jo...Det gør man nogle steder, en jeg kender blev sendt op på sygehuset hvor de skulle gøre det... og der blev de både klippet og brændt af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.