serinasmor skriver:
hmmm ... når han er hjemme sammen med dig kan det være noget heeeelt andet ... hvad laver i i hverdagene ... sker der noget ? er i på legepladser .. sammen med andre børn .. i legestue .... ude at se på dyr og natur osv ..
serina ville en overgang inden hun startede i dp ikke sove når der ikke var sket noget ... børn kører børn trætte 
så måske sker der ikke helt nok ... bare en tanke 
Som jeg skrev er han hypersensetiv og magter ikke så meget i sit hoved. Jeg går hjemme med ham efter anbefaling af sp, vores familie terapeuter og hans børnelæge. Vi har meget faste rutiner og små mål for hverdag der handler om at skubbe hans grænser.
Problemet pt er at han har været syg og alting blev noget rod i den periode, da vi jo ikke kunne holde rutinerne og inden da havde vi været på ferie.
Han er blevet sit skræmte jeg igen, græder angst så snart han ser et menneske når vi er udenfor. Kan ikke finde roen til at sove, søvnen er urolig plaget af maridt/nightterro.
Alt det jeg har knoklet for at hjælpe ham ud af.
Hans udvikling er gået tilbage-han var begyndt at gå, snakke og være mere tollidsfuld.
Vi har en forholdsvis aktiv dag. Vi er i haven hverdag, går en tur i barnevognen, hvis det er en god dag. Leger sanglege, blæser sæbebobler, bygger/river ned lego, hygger med vores katte som han ELSKER, høre meget musik, læser bøger, danser,vaskertøj-andet husligt. Min veninde som hjælper med at træne hans socialefærdigheder kommer 1-2 gange ugentligt og så kommer vi i familiehuset 1 gang ugentligt hvor han også får prøvet lidt grænser af.
Han er ikke endnu i stand til at rumme andre børn plus han har et meget lavet immunforsvar som gør at han bliver meget nemt syg og har svært ved at blive rask.
Det blev lidt langt, men prøvede at få det hele med.
Sp, læge og dem i vores familiehus, er helt på barbund med søvnen, de siger jeg gør alt det rigtig og bare må holde ud

Men det kan jeg jo ikke bruge til så meget, da han jo er dybt ulykkelige og ikke kan ikke byde ham-føler jeg- at han skal have det sådan