Hvorfor vil han ikke sove???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2011

2721

Som nogen af jer nok har læst har min søn været en del syg, de sidste 14 dage.
Han er hypersensetiv og er han blevet overstimuleret udbynter det sig blandet andet i soveproblemer og nightterro i stor stil. Men altså så slemt her har det ikke været siden han var under 7 mdr.
Han vil bare ikke overgive sig. Igår kæmpede jeg med ham i 2 og 15 min og da han endelig faldt i søvn sov han knap 20 min græd det meste af tiden i søvnen og vækkede til sidst sig selv og er helt grædefærdig og selvfølgelig træt.
Han bliver puttet i sin seng om altid, nusset og sunget for også sidder jeg hos ham. Trøster men tager ham aldrig op. Jeg VED han er træt og jeg bliver blot vws mwd at ligge ham ned og putte ham.
Men fuck det er hårdt og jeg føler mig som den ondeste ondeste mor. Men han skal jo sove.

Nogen der har nogle gode ideer? Eller ved hvad der forgår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

2721

8. juli 2011

kamtok

Jeg kan ikke se hvor gammel han er, men min dreng er 8½ måned nu og han har lige haft 2 nætter, hvor jeg har været oppe ml. 5-10 gange for at give ham sutten - og han skriger i vilden sky indtil han får den, og sover så igen. Jeg aner ikke hvorfor, men vil skyde på noget med en seperationsangsts-fase han skal igennem. Det passer i hvert fald meget godt med alderen..

fra Kamilla der er træt med træt på

Anmeld

8. juli 2011

2721

kamtok skriver:

Jeg kan ikke se hvor gammel han er, men min dreng er 8½ måned nu og han har lige haft 2 nætter, hvor jeg har været oppe ml. 5-10 gange for at give ham sutten - og han skriger i vilden sky indtil han får den, og sover så igen. Jeg aner ikke hvorfor, men vil skyde på noget med en seperationsangsts-fase han skal igennem. Det passer i hvert fald meget godt med alderen..

fra Kamilla der er træt med træt på

han er lige knap 13 mdr. Det hjælper hverken med sut, vand, sang eller nusse. Og når han så endelig falder i søvn sover han meget kort og uroligt og er helt helt ulykkelig når han vågner græder og græder.

Årh er ked af i også døjer med søvnen det er så hårdt konstant at være i søvn underskud

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

det eneste der virker med serina når hun bliver ulykkelig om natten er at vi tager hende med i seng ... og sådan har det været i et par måneder nu ... det hænger så også sammen med at vi prioriterer søvn fremfor en pige der sover i egen seng ... det blev vi nødt til ... hun skal nok sove helt igennem i sin egen seng igen ... hun kommer nu ind til os mindst 2 gange om ugen .. men nogle gange først kl 5 (hvor mor og far altså stadig synes det er nat!) og så sover hun måske en halv time mere

serinasmor

Anmeld

8. juli 2011

2721

serinasmor skriver:

det eneste der virker med serina når hun bliver ulykkelig om natten er at vi tager hende med i seng ... og sådan har det været i et par måneder nu ... det hænger så også sammen med at vi prioriterer søvn fremfor en pige der sover i egen seng ... det blev vi nødt til ... hun skal nok sove helt igennem i sin egen seng igen ... hun kommer nu ind til os mindst 2 gange om ugen .. men nogle gange først kl 5 (hvor mor og far altså stadig synes det er nat!) og så sover hun måske en halv time mere

serinasmor

Det er mest et problem i løbet af dagen.
Charlie må gerne sove i sengen det gjorde han lige ind til han sagde fra. S. Tror desværre ikke det er vores løsning Om morgenen når han vågner meget tidligt kommer han også bare over i sengen. Her er Charlies søvn også det vigtigste frem for alt. Han sover lige ved siden af mig da han er enormt tryghedssøgene

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

Puslingen skriver:

Det er mest et problem i løbet af dagen.
Charlie må gerne sove i sengen det gjorde han lige ind til han sagde fra. S. Tror desværre ikke det er vores løsning Om morgenen når han vågner meget tidligt kommer han også bare over i sengen. Her er Charlies søvn også det vigtigste frem for alt. Han sover lige ved siden af mig da han er enormt tryghedssøgene

i den alder begyndte hun også at få sit sovedyr med i barnevognen ... det hjalp hende med at falde i søvn + gav mere tryghed i dp ... for hun har den også i sin seng om aftenen

måske kan det være sådan noget der skal til ? ... bruger han sut ...

serina er nogle gange så afhængig at hun har brug for 3 (én i hver hånd og én i munden) .. skøre unge

Anmeld

8. juli 2011

2721

serinasmor skriver:

i den alder begyndte hun også at få sit sovedyr med i barnevognen ... det hjalp hende med at falde i søvn + gav mere tryghed i dp ... for hun har den også i sin seng om aftenen

måske kan det være sådan noget der skal til ? ... bruger han sut ...

serina er nogle gange så afhængig at hun har brug for 3 (én i hver hånd og én i munden) .. skøre unge

Han er hjemme sammen med mig til hverdag, så der er ikke en dp at tage hensyn til heldigvis. Han har masser af sutter og sin nusse klud med, den er vigtig(det er et dynbetræk han elsker) Han gider hverken bamser eller andet i den stil

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

Puslingen skriver:

Han er hjemme sammen med mig til hverdag, så der er ikke en dp at tage hensyn til heldigvis. Han har masser af sutter og sin nusse klud med, den er vigtig(det er et dynbetræk han elsker) Han gider hverken bamser eller andet i den stil

hmmm ... når han er hjemme sammen med dig kan det være noget heeeelt andet ... hvad laver i i hverdagene ... sker der noget ? er i på legepladser .. sammen med andre børn .. i legestue .... ude at se på dyr og natur osv ..

serina ville en overgang inden hun startede i dp ikke sove når der ikke var sket noget ... børn kører børn trætte

så måske sker der ikke helt nok ... bare en tanke

Anmeld

8. juli 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

han er lige knap 13 mdr. Det hjælper hverken med sut, vand, sang eller nusse. Og når han så endelig falder i søvn sover han meget kort og uroligt og er helt helt ulykkelig når han vågner græder og græder.

Årh er ked af i også døjer med søvnen det er så hårdt konstant at være i søvn underskud

Kan det være noget med ørerne? Sådan sover Maria når hun har mellemørebetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.