Sådan noget øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

ønskebørn74

Christopher&Andreas skriver:

den SURE besked fik jeg også begge gange uge 6 men kan trøste dig med at vi i dag har 2 drenge så der kan SAGTENS gemme sig en lille blinker på sin plads... MEENNN jeg kan godt huske hvor frustrerende det var!!!!!!!!!! KRAMMER herfra

Kunne man inden 6+ se en skygge el. en mørk plet hvor forstesækken var... El. var der slet ikke noget at se på skærmen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Christopher&Andreas

ønskebarn74 skriver:

Kunne man inden 6+ se en skygge el. en mørk plet hvor forstesækken var... El. var der slet ikke noget at se på skærmen???

1. gang intet de troede han lå uden for eller gået til 2. gang fostersækken men tom begge er født sunde og raske

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

krydser fingre for at alt er okay

Anmeld

9. juli 2011

modesty

Øv altså - men det var da også en meget tidlig scanning??? Nu ved jeg ikke hvor du er blevet behandlet, men på Riget laver de netop ingen scanninger før 7+0 fordi man sagtens kan risikere at man ikke kan se noget. Så prøv at tage den helt med ro, selvom det er svært... Jeg synes da det er super nederen at de udsætter dig for det her, når man ved at der er ret stor sandsynlighed for at man ikke kan se noget så tidligt...

Anmeld

9. juli 2011

Krussedulle

Er ked af at høre du har det så træls... ... Men ville bare lige fortælle dig at jeg også er blevet scannet 5+4, og der var heller ikke rigtig noget at se.. 14 dage senere (7+4) lå den lille spire og blinkede til mig.. ... Håber du kan holde modet oppe de næste 2 ugers tid.. .. Knus

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

Ååååh, for filan da også  Det er godt nok tarveligt af din krop at gemme sådan på spiren!!! Jeg er sikker på at den selvfølgelig er derinde i bedste velgående - måske bliver du bare rykket nogle dage... Det KAN jo ske, selv ved behandling, det har vi da set herinde. 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for dig, sødeste!!! 

Anmeld

9. juli 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Ååååh, for filan da også  Det er godt nok tarveligt af din krop at gemme sådan på spiren!!! Jeg er sikker på at den selvfølgelig er derinde i bedste velgående - måske bliver du bare rykket nogle dage... Det KAN jo ske, selv ved behandling, det har vi da set herinde. 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for dig, sødeste!!! 

Ja nu må vi se... Jeg bløder lidt her til morgen...

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

ønskebarn74 skriver:

Ja nu må vi se... Jeg bløder lidt her til morgen...

Jojo, jeg blødte i stride strømme hele vejen igennem næsten... Kun lige den sidste 1,5 måned jeg ikke blødte...  Don't worry!!! Det er bare blodkarrene i livmoderhalsen der brister fordi livmoderen vokser. 

Anmeld

9. juli 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Jojo, jeg blødte i stride strømme hele vejen igennem næsten... Kun lige den sidste 1,5 måned jeg ikke blødte...  Don't worry!!! Det er bare blodkarrene i livmoderhalsen der brister fordi livmoderen vokser. 

Håber så meget du har ret!!! Vi har besluttet at gå til egen læge og få taget blodprøve. Så håber vi at det kan give os lidt ro. Er så ked af det og bange hele tiden. Al lykke er bare suget ud af mig lige nu. Min stakkels mand, han plejer at være klippen. Selv han er krakeleret denne gang. Prøver på ikke at græde i nærheden af ham hele tiden. Jeg hader bare min krop lige nu. Jeg synes vi fortjener at have en spire i maven uden blødning og andet pis.

Tak for din omsorg.

Kh Lene

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

ønskebarn74 skriver:

Håber så meget du har ret!!! Vi har besluttet at gå til egen læge og få taget blodprøve. Så håber vi at det kan give os lidt ro. Er så ked af det og bange hele tiden. Al lykke er bare suget ud af mig lige nu. Min stakkels mand, han plejer at være klippen. Selv han er krakeleret denne gang. Prøver på ikke at græde i nærheden af ham hele tiden. Jeg hader bare min krop lige nu. Jeg synes vi fortjener at have en spire i maven uden blødning og andet pis.

Tak for din omsorg.

Kh Lene

Træk vejret, jeg er sikker på at der ikke er noget galt. Det er jeres tur nu, og det du oplever er HELT normalt. Prøv at søge på det - der er 1000 tråde herinde med det samme emne og hver gang kan man se at stort set alle gravide har prøvet det samme uden problemer. Jeg kender meget få som IKKE har blødt under graviditeten og været skræmt fra vid og sans! Men blodprøven lyder som en god ide så I kan få noget ro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.