Sådan noget øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

mamiolvi

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Mor Christa

8. juli 2011

LotteN

Det er jeg ked af at høre... du får lige en kæmpe  med på vejen...

Anmeld

8. juli 2011

mortilflere

Min nr 3 , fik vi hjælp til , der kunne man først se ham i uge 7

Anmeld

8. juli 2011

os2

Puha - er rigtig ked af at høre det...Håber på alt det bedste - selvom om ventetiden bliver alt for lang..

Anmeld

8. juli 2011

Christopher&Andreas

ønskebarn74 skriver:

Der var stadig ikke noget at se... Jeg er idag 5+4... Og de kan ikke længere sige om graviditeten er sund, sider udenfor min livmoder el. er gået i stå...

Så ingen ro til os de næste 16 dage... Vi blev tilbudt en blodprøve, men hvis ikke det ser helt godt ud... Kan de alligevel ikke sige noget før efter deres ferie...

Hold op en lorte ferie vi får...  Jeg er bare så frustreret over min lortekrop, der bare ikke gider opføre sig normalt... Alt skal være udenfor normalen... Kunne godt bruge en bro at hoppe ud fra... ØV!!!

Er nok ikke så synlig de næste uger, trænger til at få tankerne væk fra baby el. ikke baby...

Knus til jer alle sammen...

den SURE besked fik jeg også begge gange uge 6 men kan trøste dig med at vi i dag har 2 drenge så der kan SAGTENS gemme sig en lille blinker på sin plads... MEENNN jeg kan godt huske hvor frustrerende det var!!!!!!!!!! KRAMMER herfra

Anmeld

8. juli 2011

baby012

ønskebarn74 skriver:

Der var stadig ikke noget at se... Jeg er idag 5+4... Og de kan ikke længere sige om graviditeten er sund, sider udenfor min livmoder el. er gået i stå...

Så ingen ro til os de næste 16 dage... Vi blev tilbudt en blodprøve, men hvis ikke det ser helt godt ud... Kan de alligevel ikke sige noget før efter deres ferie...

Hold op en lorte ferie vi får...  Jeg er bare så frustreret over min lortekrop, der bare ikke gider opføre sig normalt... Alt skal være udenfor normalen... Kunne godt bruge en bro at hoppe ud fra... ØV!!!

Er nok ikke så synlig de næste uger, trænger til at få tankerne væk fra baby el. ikke baby...

jeg  rigtig meget for jer alle tre.. håber inderligt at det denne gang lykkes for jer . 

- Håber at du om ca. 8 måneder ligger på en fødestue med mindst et sundt og raskt barn. 

men kender føelsen, jeg var heller ikke rolig før i uge 7 hvor jeg så den bette og dens hjerte 

håber virkelig at det samme sker for dig om en uges tid .. 

-* Til baby -* Bliv i din mors mave i 8 måneder endnu 

Anmeld

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

ønskebarn74 skriver:

Øv hvor tarveligt! Håber og krydser fingre for, at det hele er som det skal være!

Ser frem til en positiv update om nogle uger

Anmeld

8. juli 2011

Shibby

Åh hvaaaad!!! TILLYKKE...! En nyhed jeg havde total overset Kan man ikke betale sig til en lille scanning..bare en lille en sådan ca midt i deres ferie så i kan få klarhed?

Ej hvor er det vildt!!!

Anmeld

8. juli 2011

Lotus86

Åhh altså... Men husk det ikke behøver betyde noget dårligt, de siger jo man ikke kan se noget før man er fulde 6 uger minimum, så kan i ikke evt. betale jer for en tryghedsscanning hos en privatklinik, så i kan få klarhed noget før?

Er sikker på at jeres lille spire har det helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.