Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2011

Lotte90

Jeg er en pige på 21 år som stoppede med p-piller d. 6/2-11, da mig og min kæreste ønsker os et barn. Derefter fik jeg min menstruation d. 11/2-11, men har ikke set skyggen af den siden??

Jeg er ikke gravid (har testet flere gange herhjemme og ved lægen), men har tit mavesmerter som om min mens skal komme. Men den kommer ikke?!:

Er meget forvirret og er kommet til at tænke på, om der mon kan være noget galt? Er der nogle af jer som har haft det på samme måde efter i stoppede på p-piller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

sismofutten

Lotte90 skriver:

Jeg er en pige på 21 år som stoppede med p-piller d. 6/2-11, da mig og min kæreste ønsker os et barn. Derefter fik jeg min menstruation d. 11/2-11, men har ikke set skyggen af den siden??

Jeg er ikke gravid (har testet flere gange herhjemme og ved lægen), men har tit mavesmerter som om min mens skal komme. Men den kommer ikke?!:

Er meget forvirret og er kommet til at tænke på, om der mon kan være noget galt? Er der nogle af jer som har haft det på samme måde efter i stoppede på p-piller??

Åh, har altså bare overhoved ikke forstand på sådan noget - men synes nu alligevel det lyder lidt mærkeligt at du ikke har haft din menstration i så mange måneder..

Uden at gå i panik, tror jeg at jeg lige ville ringe til min læge og forklare situationen, så kan du evt. lige komme op og blive tjekket

Pøj pøj med det

Anmeld

8. juli 2011

Lotte90

Mange tak.. Men jeg var oppe ved min læge igår, og hun mente at jeg skulle se tiden an da der godt kan gå op til et år uden mens

Det synes jeg bare virker som aaaaaaalt for lang tid.

Anmeld

8. juli 2011

WantingBaby2012

Lotte90 skriver:

Jeg stoppede selv med p-piller i november 2010, og min længste cyklus var på næsten 60 dage... Man blev da ret nervøs for, hvornår den mon ville dukke op igen... 

Men ja, lyt til din læge.. De ved jo hvad de snakker om  Men kan sagtens forstå din frustration over, ikke at vide hvad der sker i kroppen, og hvornår mens dukker op igen... 

Når det så er sagt, så er det ikke umuligt at blive gravid, før man overhovedet når at få sin menstruation.. Også selvom der går flere måneder 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym

Da min veninde stoppede på p-piller fordi de ønskede at blive gravide fik hun konstateret cyster på æggestokkene (de kommer først når man stopper med pillerne)
Dvs at hun ikke længere har ægløsning og med stor sansynlighed skal have hjælp til at blive gravid.

-Så jeg ville nok kræve nærmere undersøgelse hvis jeg var dig ?

Anmeld

8. juli 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Da min veninde stoppede på p-piller fordi de ønskede at blive gravide fik hun konstateret cyster på æggestokkene (de kommer først når man stopper med pillerne)
Dvs at hun ikke længere har ægløsning og med stor sansynlighed skal have hjælp til at blive gravid.

-Så jeg ville nok kræve nærmere undersøgelse hvis jeg var dig ?

Det er jo ikke alle, som, fordi de stopper med p-piller og ikke får deres mens i et stykke tid, har PCOS (altså cyster på æggestokkene) 

Og hun har jo været ved lægen... Så mon ikke, at lægen selv ville have foreslået det, hvis hun mente at der var bekymring for det.. 

Det er jo som sagt meget almindeligt, at kroppen lige skal bruge noget tid, til at finde sig selv igen efter den har været styret af nogle piller.. 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym

WantingBaby2011 skriver:

Det er jo ikke alle, som, fordi de stopper med p-piller og ikke får deres mens i et stykke tid, har PCOS (altså cyster på æggestokkene) 

Og hun har jo været ved lægen... Så mon ikke, at lægen selv ville have foreslået det, hvis hun mente at der var bekymring for det.. 

Det er jo som sagt meget almindeligt, at kroppen lige skal bruge noget tid, til at finde sig selv igen efter den har været styret af nogle piller.. 

Nævner det også bare.. Min veninde var ved læge flere gange før de undersøgte hende ordentlig for det...

Anmeld

8. juli 2011

Lotte90

WantingBaby2011 skriver:

Jeg stoppede selv med p-piller i november 2010, og min længste cyklus var på næsten 60 dage... Man blev da ret nervøs for, hvornår den mon ville dukke op igen... 

Men ja, lyt til din læge.. De ved jo hvad de snakker om  Men kan sagtens forstå din frustration over, ikke at vide hvad der sker i kroppen, og hvornår mens dukker op igen... 

Når det så er sagt, så er det ikke umuligt at blive gravid, før man overhovedet når at få sin menstruation.. Også selvom der går flere måneder 

Jeg troede faktisk at man skulle have haft sin mens for at blive gravid? - men dejligt at hører.. Så er der da stadig håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.