29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

TrineMine86

Nessie skriver:

Ha ha, det gjorde jeg også Dejligt at være rund på den gode måde

Jeg spiste 6 gange om dagen, og droppede slik, det virkede

droppede slik fuldstændigt??

for det tror jeg ikke jeg kan  er blevet lidt afhængig af chokolade, men prøver at begrænse mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

MortilCilas

TrineMine86 skriver:

ja det er rigtig, og hooold da op, så må du også have meget væske

jeg er også begyndt med væske i kroppen, har kun 2 par sko jeg kan passe og mine smykker de passer heller ikke mere, så lidt øv at det allerede er kommet, men frygter godt nok hvor slemt det bliver, når der allerede er en del nu

Jeg krydser fingre for det ikke bliver voldsomt for dig!
Jeg havde et par H2O klipklappere, jeg rendte rundt i, i november og december, hvor der lå alt det sne

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Cilas skriver:

Jeg krydser fingre for det ikke bliver voldsomt for dig!
Jeg havde et par H2O klipklappere, jeg rendte rundt i, i november og december, hvor der lå alt det sne

ej hvor frygteligt  puhaa, håber ikke det bliver så slemt.. så tror jeg huden revner, der er slet slet ikke plads til at det væske

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

TrineMine86 skriver:

droppede slik fuldstændigt??

for det tror jeg ikke jeg kan  er blevet lidt afhængig af chokolade, men prøver at begrænse mig..

Det var heller ikke nemt Men fik graviditetssukkersyge, så det kunne ses på blodsukkeret næste morgen, hvis jeg havde syndet Jeg var først træt af det, men det var faktisk en fordel.
Om aftenen, når jeg blev sliksyg, så spiste jeg en bolle med ost i stedet for

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Nessie skriver:

Det var heller ikke nemt Men fik graviditetssukkersyge, så det kunne ses på blodsukkeret næste morgen, hvis jeg havde syndet Jeg var først træt af det, men det var faktisk en fordel.
Om aftenen, når jeg blev sliksyg, så spiste jeg en bolle med ost i stedet for

okei, ja så bliver man jo nød til at droppe sukker helt.. jeg fik taget den sidste glukosebelastningstest i mandags, så hvis jeg ikke hører noget inden 10 dage, så er der ikke noget i den, så jeg  

det kunne godt være jeg skulle prøve dette istedet for om aftenen

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

TrineMine86 skriver:

okei, ja så bliver man jo nød til at droppe sukker helt.. jeg fik taget den sidste glukosebelastningstest i mandags, så hvis jeg ikke hører noget inden 10 dage, så er der ikke noget i den, så jeg  

det kunne godt være jeg skulle prøve dette istedet for om aftenen

Det er lidt trist til at starte med, men man vænner sig hurtigt til det

Boller fra Levebrød blev jeg anbefalet af diætisten

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Nessie skriver:

Det er lidt trist til at starte med, men man vænner sig hurtigt til det

Boller fra Levebrød blev jeg anbefalet af diætisten

super, dem vil jeg prøve

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

TrineMine86 skriver:

ej hvor frygteligt  puhaa, håber ikke det bliver så slemt.. så tror jeg huden revner, der er slet slet ikke plads til at det væske

Min hud flækked også bare .. maven, siderne helt om til lænden, lår, knæhæse og lidt ned af lægen, og balderne og havde kun fået 3 - 4 strækmærker inden .. øv øv.

Anmeld

8. juli 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

Så nåede jeg til uge 30  det begynder at være tungt og har svært ved at falde til ro om natten, men ellers er det suuuper skønt at være gravid

vægten siger +7.5 kg..

bliv derinde nogle uger endnu bette pus  

Virkelig flot mavse

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Virkelig flot mavse

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.