29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2011

TrineMine86

Så nåede jeg til uge 30  det begynder at være tungt og har svært ved at falde til ro om natten, men ellers er det suuuper skønt at være gravid

vægten siger +7.5 kg..

bliv derinde nogle uger endnu bette pus  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

MortilCilas

Smuk mave, og super flot, at du ikke har taget mere på!- min vægt sagde +29 lige inden jeg fødte 

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Cilas skriver:

Smuk mave, og super flot, at du ikke har taget mere på!- min vægt sagde +29 lige inden jeg fødte 

tak

det med vægten er jo bare så forskelligt fra kvinde til kvinde, og nu var jeg jo overvægtig fra starten af, så jeg må maks tage 10-12 kg på ialt  

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

TrineMine86 skriver:

tak

det med vægten er jo bare så forskelligt fra kvinde til kvinde, og nu var jeg jo overvægtig fra starten af, så jeg må maks tage 10-12 kg på ialt  

Jeg måtte max tage 15 på men den holdte jeg ikke helt. Men ja meget forskelligt!
Men synes det flot, nogle overvægtige jeg kender, har man ikke kunnet se maven, og slet ikke så tydeligt som din.

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Hvor er det en flot mave

Og flot med kiloene Jeg er også overvægtig, og tog 10 kg på i alt, de var megt tilfredse med mig, og det går jeg ud fra at de også er med dig

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Cilas skriver:

Jeg måtte max tage 15 på men den holdte jeg ikke helt. Men ja meget forskelligt!
Men synes det flot, nogle overvægtige jeg kender, har man ikke kunnet se maven, og slet ikke så tydeligt som din.

altså det var jm der sagde 10-12 kg, for ifølge sunhedsstyrrelsen siger de vist maks 8-9 kg og det kommer jeg jo nok heller ikke til at overholde

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

TrineMine86 skriver:

altså det var jm der sagde 10-12 kg, for ifølge sunhedsstyrrelsen siger de vist maks 8-9 kg og det kommer jeg jo nok heller ikke til at overholde

Hehe .. men kommer også an på om man får væske osv. de sidste 10 uger tog jeg så megt på i væske .. at jeg fik eksem over det meste af kroppen

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave

Og flot med kiloene Jeg er også overvægtig, og tog 10 kg på i alt, de var megt tilfredse med mig, og det går jeg ud fra at de også er med dig

tak

og super flot kun at tage 10 kg, men det tror jeg desværre ikke jeg kan holde mig under  selvom det kunne være skønt  har taget meget på, i den sidste tid, da jeg var 17 uger henne havde jeg kun taget 0.5 kg på, så det er gået stærkt med de sidste kg..

men den kamp må jeg tage efter graviditeten, nu nyder jeg bare at være rund i forhold til før jeg blev gravid hvor jeg hadede at være rund hehe

Anmeld

8. juli 2011

TrineMine86

Cilas skriver:

Hehe .. men kommer også an på om man får væske osv. de sidste 10 uger tog jeg så megt på i væske .. at jeg fik eksem over det meste af kroppen

ja det er rigtig, og hooold da op, så må du også have meget væske

jeg er også begyndt med væske i kroppen, har kun 2 par sko jeg kan passe og mine smykker de passer heller ikke mere, så lidt øv at det allerede er kommet, men frygter godt nok hvor slemt det bliver, når der allerede er en del nu

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

TrineMine86 skriver:

tak

og super flot kun at tage 10 kg, men det tror jeg desværre ikke jeg kan holde mig under  selvom det kunne være skønt  har taget meget på, i den sidste tid, da jeg var 17 uger henne havde jeg kun taget 0.5 kg på, så det er gået stærkt med de sidste kg..

men den kamp må jeg tage efter graviditeten, nu nyder jeg bare at være rund i forhold til før jeg blev gravid hvor jeg hadede at være rund hehe

Ha ha, det gjorde jeg også Dejligt at være rund på den gode måde

Jeg spiste 6 gange om dagen, og droppede slik, det virkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.