Vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

ØJ! Men du har også kastet meget op ikke?

Jo, det er en måde at sige det på Men tror vægten er begyndt at stige nu, har kun kastet op 7 gange den sidste uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Jo, det er en måde at sige det på Men tror vægten er begyndt at stige nu, har kun kastet op 7 gange den sidste uge 

Ja det er vel en form for bedring

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Ja det er vel en form for bedring

Ja

Næsten ingen opkast... Troede ikke man kunne nyde det så meget 

Anmeld

17. juli 2011

Fru Aagaard

Har tabt mig 2,5 kg indtil nu..

Med den store tog jeg kun 5,7 kg på helt præcist, satser dog ikke på det at det holder denne gang

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

Fru Aagaard skriver:

Har tabt mig 2,5 kg indtil nu..

Med den store tog jeg kun 5,7 kg på helt præcist, satser dog ikke på det at det holder denne gang

Hold da op 5,7kg... det var flot

Min vægt svinger helt vildt.. jeg har tabt mig lidt igen nu, men tager det sikkert på inden længe igen

Anmeld

22. juli 2011

Camulla

TbCp skriver:

Har i taget på???

Jeg tog meget hurtigt 3 kg. på så har de sidste uger forsøgt at spise sundere og har heldigvis ikke taget mere på
I starten røg der virkelig meget usundt ind... jeg kunne bare ikke få almindelig mad ned

Sidst tog jeg 18 kg. på og jeg fødte endda 5 uger for tidligt, så tør slet ikke tænke på hvor meget ekstra der ville være kommet de sidste 5/7 uger....

Så hvordan ser det ud hos jer?

Jeg har tilladt anonyme svar.

Jeg går ind i 16. uge i morgen lørdag og har ikke taget mere end par kilo på. Med min søn tog jeg 21,4 på ialt, så jeg håber og tror og at det heldigvis ikke bliver til så meget denne gang Af en eller anden grund bliver jeg hurtigere mæt efter måltiderne end jeg plejer Og det er jo dejligt!

Anmeld

5. august 2011

stine_olesen

Jeg er i uge 19 og har taget 6 kg på, har også store problemer med liigament smerter så bruger meget tid på sofaen  ville ellers gerne undgå og tage lige så meget på denne gang som med storebror.

prøver at holde mig fra det usunde bare ikke altid så nemt

Anmeld

11. august 2011

Sheena

Jeg er 17+3 nu, og jeg har til dato TABT 0,5kg.. det svinger imellem 0,2 og 1,0kg.. så jeg er godt tilfreds.. håber bare jeg kan holde det så lang tid som muligt. Jeg var overvægtig inden jeg blev gravis, så håber og satser på kun at tage 6-8kg på.. og allerhelst mindre hvis det er muligt. Men jeg har også haft kvalme i en månedstid af min graviditet hvor der bare ikke komme andet ind end lige præcis det jeg havde lyst til, som McD og slik, og mærkeligt nok steg min vægt ikke af det heller.. så dobbelt bonus lige der .

Derudover har jeg også været lettere plaget af liigament smerter.. øv øv det er tarveligt.

Anmeld

11. august 2011

AnneH

Jeg er i dag 17+6 og har taget ca. 4,5 kg på. Det er jeg godt tilfreds med. Vejer i forvejen for meget, så håber jeg kan holde vægten nede på et minimum.

Anmeld

11. august 2011

TbCp

Jeg er 15+5 idag og har taget omkring 6 kg på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.