Vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2011

TbCp

Har i taget på???

Jeg tog meget hurtigt 3 kg. på så har de sidste uger forsøgt at spise sundere og har heldigvis ikke taget mere på
I starten røg der virkelig meget usundt ind... jeg kunne bare ikke få almindelig mad ned

Sidst tog jeg 18 kg. på og jeg fødte endda 5 uger for tidligt, så tør slet ikke tænke på hvor meget ekstra der ville være kommet de sidste 5/7 uger....

Så hvordan ser det ud hos jer?

Jeg har tilladt anonyme svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

PiaRW

Jeg har tabt 3 kilo på tre uger ved at motionere hver dag, da min bmi skal ned på normalvægt. Så skal lige smide 5-7 kilo mere. Så ved ikke hvornår jeg begynder at tage på. :-)

Knus

Anmeld

7. juli 2011

CmarianN

Jeg har tabt halvanden kg indtil nu. Men bestemt ikke bevidst, for har sku ikke spist så sundt  Kan ikke rigtig døje salater osv pt  Håber det vender lige pludselig....

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

PiaRW skriver:

Jeg har tabt 3 kilo på tre uger ved at motionere hver dag, da min bmi skal ned på normalvægt. Så skal lige smide 5-7 kilo mere. Så ved ikke hvornår jeg begynder at tage på. :-)

Knus

Men så længe det er pga. motion og ikke fordi du decideret er på kur, så er det vel egentlig også ok at du taber dig?

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Jeg har tabt halvanden kg indtil nu. Men bestemt ikke bevidst, for har sku ikke spist så sundt  Kan ikke rigtig døje salater osv pt  Håber det vender lige pludselig....

Jeg startede også med at tabe 1 1/2 kg, men efter et par uger røg de så på igen + de ekstra 3 kg.

Men babyen tager jo som regel det den skal bruge, så så længe du har det godt, så gør det vel heller ikke så meget at der endnu ikke er røget noget på

Anmeld

8. juli 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Jeg startede også med at tabe 1 1/2 kg, men efter et par uger røg de så på igen + de ekstra 3 kg.

Men babyen tager jo som regel det den skal bruge, så så længe du har det godt, så gør det vel heller ikke så meget at der endnu ikke er røget noget på

Præcis! Jeg er slet ikke nervøs - har også nok at gi af ;-)

Anmeld

8. juli 2011

-Sigrid-

Har tabt mig 7 kg 

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Har tabt mig 7 kg 

ØJ! Men du har også kastet meget op ikke?

Anmeld

11. juli 2011

lotte32

Jeg har døjet rigtigt meget med kvalme og opkast, og tabte mig 5 kg, men de sidste 3 uger har kvalmen heldigvis været på retur, kaster dog stadig op dagligt, men ikke så mange gange som før

håber den snart forsvinder helt

Så nu er jeg tilbage på den vægt jeg havde inden jeg blev gravid... 

Lotte Ø.

Anmeld

11. juli 2011

TbCp

Jeg har over de sidste dage tabt næsten 1 kg! Så har sammenlagt taget 2,3kg på... Der er heller ikke røget så meget usundt ind, det er nok meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.