Se min barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

lotte32

Ej hvor er den fiiin

Har også planer om at jeg skal ha lavet en, men nu skal jeg lige være færdig med min ammepude

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

Så fik jeg endelig taget billeder

ej hvor er den flot, meget bedre end min, hvordan har du lavet den så pæn

Anmeld

16. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Maja84 skriver:

ej hvor er den flot, meget bedre end min, hvordan har du lavet den så pæn

Din er da lige så fin

Tror faktisk den eneste forskel der er, er at jeg har rundet kanterne og sat pipingbånd i syningerne

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

Din er da lige så fin

Tror faktisk den eneste forskel der er, er at jeg har rundet kanterne og sat pipingbånd i syningerne

tja kan godt være, jeg lavede min mere firkantet for at gøre det nemmere

hvad er piping bånd, er det en form for kantbånd

Anmeld

16. juli 2011

Dut-ugle

Maja84 skriver:

tja kan godt være, jeg lavede min mere firkantet for at gøre det nemmere

hvad er piping bånd, er det en form for kantbånd

Så er det også lige ud af landevejen

Det er kantbånd, hvor der er en snor indeni, hvis du forstår?

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

Så er det også lige ud af landevejen

Det er kantbånd, hvor der er en snor indeni, hvis du forstår?

ah hvor smart, dte må jeg huske, er dog ikke særlig sy glad lige nu, sidder og slås med min symaskine, nøj hvor ville jeg gerne ha en ny, som rent faktisk kan SY

Anmeld

16. juli 2011

Dut-ugle

Maja84 skriver:

ah hvor smart, dte må jeg huske, er dog ikke særlig sy glad lige nu, sidder og slås med min symaskine, nøj hvor ville jeg gerne ha en ny, som rent faktisk kan SY

He he kender det alt for godt, havde en 25 år gammel husqvarna som kørte perfekt indtil for 5 år siden, så ville den heller ingen ting mere  Men den havde altså også gjort det godt

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

He he kender det alt for godt, havde en 25 år gammel husqvarna som kørte perfekt indtil for 5 år siden, så ville den heller ingen ting mere  Men den havde altså også gjort det godt

jeg har en primera, købt for snart 10 år siden i ALDI, ikke sært hvis den snart ik kan mere, men den har kørt dårligt i de sidste 8 år, så mon ikke jeg snart skal ønske mig en ny

Har set en husqarna viking emerald 118, jeg synes er rigtig fin, og koster kun 2795,- i stof2000 den kan det meste, og det jeg har behov for uden alt muligt andet gejl, og er elektronisk så man ikke får en af de der computer nogle der alligevel sikkert går i stykker eller jeg får lavet rod i

Anmeld

16. juli 2011

Moster Lagkage

har i syet den efter et mønster, eller bare i fri fantasi?

Anmeld

16. juli 2011

Dut-ugle

Maja84 skriver:

jeg har en primera, købt for snart 10 år siden i ALDI, ikke sært hvis den snart ik kan mere, men den har kørt dårligt i de sidste 8 år, så mon ikke jeg snart skal ønske mig en ny

Har set en husqarna viking emerald 118, jeg synes er rigtig fin, og koster kun 2795,- i stof2000 den kan det meste, og det jeg har behov for uden alt muligt andet gejl, og er elektronisk så man ikke får en af de der computer nogle der alligevel sikkert går i stykker eller jeg får lavet rod i

He he så er det vidst også på tide med en ny

Jeg lånte min mosters Pfaff efter husqvarnaen gik til og blev så forelsket at jeg selv købte en, den har heller ikke alt det fancy computer gøjl  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.