Se min barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

Hvor er den fin  sidder faktisk selv og er i gang med en lige nu

spændende, du må da endelig lægge billede ind når dne er færdig, hvad for fyld bruger du i din pude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Kløver

michelledam skriver:

den er da også bare så fin altså

Tak

Anmeld

9. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Maja84 skriver:

spændende, du må da endelig lægge billede ind når dne er færdig, hvad for fyld bruger du i din pude

Skal jeg gøre

Regner med at der kommer noget skum i ryglænet, for at det bliver lidt fast, også ellers godt med fiberfyld

Anmeld

13. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

Skal jeg gøre

Regner med at der kommer noget skum i ryglænet, for at det bliver lidt fast, også ellers godt med fiberfyld

Jeg har brugt sådan noget vat-fyld fra nogle gamle puder, en form for pladevat, bare hvor det ikke var i plade, håber det giver mening. Men det giver ret god effekt i puden Er du færdig med din, er jo spændt på at se det færdige resultat

Anmeld

13. juli 2011

camillakrath

Den er VIRKELIG flot

Ved du hvor man kan købe dem? Det ville virkelig være et hit, for min søn ELSKER at sidde op, så han kan se hele verden

Anmeld

13. juli 2011

Chamomile

Hvor er den flot, og super smart med sådan en.

Anmeld

13. juli 2011

Dut-ugle

Maja84 skriver:

Jeg har brugt sådan noget vat-fyld fra nogle gamle puder, en form for pladevat, bare hvor det ikke var i plade, håber det giver mening. Men det giver ret god effekt i puden Er du færdig med din, er jo spændt på at se det færdige resultat

Tror godt jeg forstår hvad du mener

Jeps den er færdig, skal dog lige have købt batterier til kameraet i dag, så jeg kan få taget et billed

Anmeld

13. juli 2011

Kløver

Dut-ugle skriver:

Tror godt jeg forstår hvad du mener

Jeps den er færdig, skal dog lige have købt batterier til kameraet i dag, så jeg kan få taget et billed

ih hvor spændende

Anmeld

13. juli 2011

Kløver

camillakrath skriver:

Den er VIRKELIG flot

Ved du hvor man kan købe dem? Det ville virkelig være et hit, for min søn ELSKER at sidde op, så han kan se hele verden

Man kan købe "originalen" i ønskebørn og tror bestemt også de fås i babysam, og sikkert også i kære børn de koster ca 250-300 kr

Anmeld

16. juli 2011

Dut-ugle

Maja84 skriver:

ih hvor spændende

Så fik jeg endelig taget billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.