Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SOLGT
Pigepakke str. 50 - 18 dele (bodyer, huer, natdragter, bluser, bukser)
PRIS 75 kr plus porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigepakke str. 56 - 16 dele (bodyer, strømpebukser, bluser samt et par natdragter, og et par bukser)
Pigepakke str. 62 - 52 dele (kjoler, strømpebukser, bluser, bukser, natdragter, bodyer)
PRIS 350 kr plus porto
Pigepakke str 68 - 42 dele (kjoler, bukser, bluser, huer, natdragter, fleecetrøje, strømpebukser, bodyer)
PRIS 300 kr plus porto
Pigepakke str. 74 - 25 dele (bukser, bluser, strømpebukser, bodyer samt en varm dragt)
PRIS 200 kr plus porto
Pigepakke str. 80 - 42 dele (jakke, fleece, bukser, bluser, natdragter, kjoler, bodyer)
Ida. skriver: Pigepakke str. 80 - 42 dele (jakke, fleece, bukser, bluser, natdragter, kjoler, bodyer) PRIS 300 kr plus porto
Ka jeg lokke dig til at tage lidt flere billeder? Er meget interesseret...
Mia&Tonny skriver: Ka jeg lokke dig til at tage lidt flere billeder? Er meget interesseret...
Jeg kan godt tage lidt flere billeder, men det kan først blive imorgen men generelt kan jeg sige, at tøjet er velholdt og i fin stand - det grimme og slidte ryger nemlig ud . Under alle omstændigheder er det tøj til rene foræringspriser!
Ida. skriver: Jeg kan godt tage lidt flere billeder, men det kan først blive imorgen men generelt kan jeg sige, at tøjet er velholdt og i fin stand - det grimme og slidte ryger nemlig ud . Under alle omstændigheder er det tøj til rene foræringspriser!
Smiler, det er helt ok Jeg ka godt vente
Mia&Tonny skriver: Smiler, det er helt ok Jeg ka godt vente
Pokkers - glemte det! Og nu sover Lina igen sammen med tøjet :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128