Nu med forstoppelse :-S - Movicol???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

svanen73

Happiness skriver:

Hehe... Godt med selvdosering Jeg har selv lige taget et brev mere. Så håber jeg det virker, ellers må vi på døgneren efter kraftigere midler

De ved jo hvad jeg må indtage og ikke må som gravid.

Ja det kan da godt være at jeg er godt forstoppet! Så håbre jeg snart der kommer gang i systemet. Tror jeg mixer med en kop kaffe mere, så må der sgu snart ske noget...

Har lige tjekket, havde ik tænkt graviditet

Der står det kan andvendes om nødvendigt...så vælger du dem, brug dem kun til maven virker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Happiness

svanen73 skriver:

Har lige tjekket, havde ik tænkt graviditet

Der står det kan andvendes om nødvendigt...så vælger du dem, brug dem kun til maven virker.

Mange tak. Vil jeg gøre. Men nu må jeg lige se om det her stads ikke snart får en virkning. Giver det lige til kl 18.

Anmeld

7. juli 2011

Happiness

Argrr.... Apotekket tør ikke give råd om andre ting, når jeg har taget 2 breve  movicol.... De mente jeg skulle vente og se tiden noget mere an...

Jeghar stadig ikke kunne komme på toilet!!! Har drukket masser af væske, 2 kopper kaffe. Spist masser af frugt..... Men intet hjælper

Snart desperat her! Eller jeg ER desperat... Men må prøve et brev til. Men må bare ikke tage mere end 3 breve. Eller det anbefalede de ikke at gøre. Så håber virkelig det sidste brev sætter gang i det hele! For avs avs avs det gør ondt....

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

Jeg spiser en knivspids frøskaller og HUSK som jeg hurtigt drikker i et glas vand, hver dag og det hjælper mig rigtig godt!

Anmeld

7. juli 2011

Sophia'smor

Jeg blev indlagt med forstoppelse. og jeg fik Magnesia, og det Hjælper lige med det samme,

Anmeld

8. juli 2011

Moms

Hej

Er nysgerrig. Hvordan gik det?

Fødte du i stedet? Eller kom der hul igennem?

mvh. Moms

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

Moms skriver:

Hej

Er nysgerrig. Hvordan gik det?

Fødte du i stedet? Eller kom der hul igennem?

mvh. Moms

Har stadig 1 stk baby i maven Nej der er stadig ikke kommet helt gang i det endnu.... Der er kommet lidt, men selve forstoppelsen sidder der stadig.

Skal til JM idag og vil høre om jeg må tage Microlax for at få hul igennem.... Fik det anbefaldet af en veninde som er SOSU. Movicol skulle åbenbart kun holde maven igang, og ikke fjerne forstoppelse. (med mindre man tog en kæmpe dosis...). Så min veninde undrede sig over lægens anbefaling.

Så håber JM siger god for det, for så er det på apotekket igen For det er altså stadig møg ubehageligt!

Der kom først en lille smule ud omkring midnat igår, og der er kommet meget lidt siden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.