Hej piger!!
Sjovt at høre hvordan det går for december-gruppen 
Det går fint med mig også, har det bara så meget bedre end i starten af graviditeten og kvalmen er bare væk!!
Skal til MD scanning 5 aug, men vi er rigtig meget i tvivl om vi skal bestille tid til kønsscanning...vil meget gerne vide hvad det bliver, og synes bare det virker som det er meget få som får det at vide ved MD! Tror at kæresten var klar til at booke en tid nu her, så det er nok det det ender med! Synes det er vildt sjovt at han er så nysgerring 
Vi har også lige fået gamelt babytøj fra min mor og lidt fra svigerforældrerne, synes det er vildt at tænke at det ikke går så lang tid før det kommer en lille en som skal passe i de små størrelser
det går bare så stærkt, man tænker jo at 9 måneder er sååå lang tid, men tiden flyver altså afsted!!
Synes ikke at jeg har kunnet mærke lille baby endnu, det er det eneste jeg er lidt ked af, men maven vokser så regner med at den har det fint!! var ikke så lang tid siden vi var ved JM og hørde hjertelyd så er nok mere utålmodig end bekymret 
Lige nu glæder jeg mig såå meget til at begynde shoppe babyting!! Men vi venter lidt endnu!
Ha det godt alle sammen!
Kh Klara
Anmeld