Jeg synes I er så stille :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Klara

Hej piger!!

Sjovt at høre hvordan det går for december-gruppen

Det går fint med mig også, har det bara så meget bedre end i starten af graviditeten og kvalmen er bare væk!!

Skal til MD scanning 5 aug, men vi er rigtig meget i tvivl om vi skal bestille tid til kønsscanning...vil meget gerne vide hvad det bliver, og synes bare det virker som det er meget få som får det at vide ved MD! Tror at kæresten var klar til at booke en tid nu her, så det er nok det det ender med! Synes det er vildt sjovt at han er så nysgerring

Vi har også lige fået gamelt babytøj fra min mor og lidt fra svigerforældrerne, synes det er vildt at tænke at det ikke går så lang tid før det kommer en lille en som skal passe i de små størrelser  det går bare så stærkt, man tænker jo at 9 måneder er sååå lang tid, men tiden flyver altså afsted!!

Synes ikke at jeg har kunnet mærke lille baby endnu, det er det eneste jeg er lidt ked af, men maven vokser så regner med at den har det fint!! var ikke så lang tid siden vi var ved JM og hørde hjertelyd så er nok mere utålmodig end bekymret

Lige nu glæder jeg mig såå meget til at begynde shoppe babyting!!  Men vi venter lidt endnu!

Ha det godt alle sammen!

Kh Klara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Moms

Hej Klara,

hvornår er det du har termin? - der er godt 2 uger ml. min MD scanning og din.

Vi skal den 20. juli og jeg er 19+1 i dag.

Moms

Anmeld

14. juli 2011

Baby_girl2011

Hey piger..

Dejligt med lidt liv her inde..

Jamen jeg er idag 19+4.. 3 dage til jeg er halvvejs.. Juhuu.. Vi skal til MD på mandag og nøj jeg glæder mig til at få et lille kig ind til vores lille prinsesse.

Her hjemme er vi os gået på ferie.. så nu skal der laves baby's værelse og vi er igang med at få lavet større badeværelse.. Så håber snart at vi er færdig, fordi jeg er såå træt af at gå ned i vores kælder for at tisse. Der er sååååå mange trin.

Og så er der masse af liv i maven.. Glæder mig til at min datter og kæreste kan mærke den kærlighed som jeg mærker hverdag.

Ellers har jeg det super fint.. Ingen Bl, kvalme, masser af appetit.. Jaah har en skøn graviditet igen.. Havde jeg os med min prinsesse.

Anmeld

14. juli 2011

Klara

Hej Moms!

Jeg har termin den 30 december...så det er nok derfor jeg ligger lidt "bagefter" de fleste andre i gruppen

Er kun i uge 16, imorgen!! Så stadigvæk lidt tid før jeg er halvvejs, er lidt misundelig på de som allerede som er i uge 19 må jeg indrømme , he he..

Anmeld

17. juli 2011

december-babyen

Hej allesammen

Dejligt at læse alle de forskellige beretninger i har skrevet og skønt at høre om de forskellige graviditeter.

Jeg er idag 17+0 og har stadig kvalme men heldigvis ikke så slem som før. Synes dog det er utroligt at den holder ved så længe

Maven vokser og synes selv der er sket virkelig meget gennem de sidste par uger, dejligt at folk nu kan se jeg er gravid

Søvnen er dog ret belastet, ligger dårligt uanset hvordan og føler bryster er to store modne meloner som kan springe når som helst..av av de er ømme

Hormonerne kører også på højtryk og der skal vitterligt ikke meget til før jeg tuder eller bliver ked af det.

Nå det var lidt positivt sammen med lidt brok

herfra og fortsat god søndag til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.