så blev det vist tid til en update
jeg er meget positivt overrasket! 
som i kan se på billederne er de smeltet sammen eller bleven grimme.. kagen med sugarpaste er en smule glinsende(er svært at se på billedet) men det er ikke galt.
inden i: toblerone creme er som den plejer hvilket jeg også lidt havde forventet da den jo er lavet efter samme princip som sarah bernard kager som jo skal fryses.
jordbærflødecremen havde jeg frygtet at den ville krystaliseres og være mærkelig eller at den ville blive mega tynd og flyde ud. det gjorde den ikke. den var faktisk endnu bedre end inden
og den er ellers mega god i forvejen.. 
bundene. den nederste havde en lille tendens til at blive lidt gummi agtig. ikke meget.. det var som om det var mindst i den med mmf men tror det er et tilfælde. og tror det er bedre hvis jeg laver en tykkere bund eller flyser den på noget der er kraftigere og ikke transportere kulden så godt.
så alt i alt var det en rigtig vellykket test. havde ikke behøvet de 2 kager uden pynt (det var til kontrol test i tilfælde af noget gik galt)
var dog lidt skuffet over at sugarpasten ikke rigtig kunne gå gennem hvisløgspresseren og laves til 'græs' men ved ikke om det evt var pga tylosen?
til slut lige lidt billeder af kagerne, før billedet først og efter billedet bagefter.
M står for Mmf
SP står for SugarPaste
og A står for mArcipan 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld