Nogen der kan lave de der billede collager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2008

Susan1978

Jeg har ikke fået sendt julekort ud endnu.

jeg har haft gang i hende Hejdi fra lovepictures, men hun havde misforstået mit ønske og jeg tror heller ikke hun har tid desværre.

sagen er jo den at de skal sendes senest onsdag og jeg skal jo også have fremkaldt billederne.

men hvis der er nogen af jer der kan lave de der fine collager og har tid til det hører jeg gerne fra jer og jeg skal selvfølgelig nok betale for det.

Jeg har et familiebillede som jeg gerne ville have i midten også ellers 2 af ungerne som jeg gerne ville have i hjørnene. Billedet skal være stående og i den brune farve.

Det skal som sådan ikke være noget julebillede da de skal kunne tage det ud af julekortet og bytte det ud med det billede de har fra sidste år.

håber virkelig at en af jer herinde har tid og lyst til at hjælpe mig.

Susan

PS. indlægget ligger også på "ØFFEN"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

BellaT

Er du sikker på at hun ikke har tid? Hende Hejdi. Sidste år fik jeg også lavet et billede her ved juletid. Jeg tilføjede hende på messenger og sendte mine billeder til hende den vej. Hun lavede dem lynhurtigt. Et kvarters tid, tror jeg. Og jeg havde billederne (som jeg havde godkendt på messenger) i postkassen et par dage efter.
Ved ikke om hun vil kommunikere via messenger eller om hun kun gjorde det ved mig, fordi min mail var i udu. Men det er da et forsøg værd..

Anmeld

15. december 2008

Susan1978

hun er rigtig lang tid om at svare.. der går flere dage desværre.. og det er jo fair nok hvis hun har travlt.

Susan

Anmeld

15. december 2008

BellaT

Okay. Ja, det er jo nok nu hun har travlest. Kunne jeg forestille mig. Det er ærgeligt. Håber du får dem lavet til tiden.

Anmeld

15. december 2008

Susan1978

ser desværre ikke sådan ud.

men sådan er det når man er så sent ude.. slag over fingeren.

Anmeld

15. december 2008

linemus

Jeg har desværre ikke tid, men Susan... Prøv da selv! Du har jo programmet til det. Du kan starte med at lave et tomt hvidt billede, hvor du hiver de andre billeder ind. Du kan f.eks. have dem i hvert sit lag (layer), så du kan bytte rundt på, hvilket der skal være forrest. Og så brug øh... ja... prøv dig frem, men måske kan du bruge noget så simpelt som viskelæder til at fjerne billedernes sider og gøre dem slørede. Mener også der er et Blur-tool, der er beregnet dertil. Der er mange smarte effekter i Elements - tror ikke det er så svært for dig, hvis du først begynder at lege med det. Du må gerne spørge, hvis der er noget - jeg sidder her alligevel (logger lige på msn).

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.