Mærkevare tasker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. juli 2011

Carl-Emil's mor

Hybjerg skriver:

Nej helt enig, forstår nu heller ikke dem der sælger en masse og så aldrig har en kvittering på varen, det lyder lidt fake i min verden

Ja vores nye hobby bliver nok babytøj og ting - måske endda i nogle lækre mærker

Nu er jeg nødt til at høre - hvor mange tasker har du?

Heheh lige præcis, det er sådan en anelse lusket synes jeg 

Puuuuha ja helt sikkert, for der findes bare SÅ meget lækkert børnetøj fra de kendte mærker 

Jamen jeg har faktisk "kun" 7 tasker også pungen der er hentet hjem fra italien  Men er jo også studerende  heheh men gad godt have mange mange mange flere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Miss HH

MorTilJanuar skriver:

Heheh lige præcis, det er sådan en anelse lusket synes jeg 

Puuuuha ja helt sikkert, for der findes bare SÅ meget lækkert børnetøj fra de kendte mærker 

Jamen jeg har faktisk "kun" 7 tasker også pungen der er hentet hjem fra italien  Men er jo også studerende  heheh men gad godt have mange mange mange flere 

Hehe 7 er da MANGE, og især som sturderende  men det er jo også en investering man gør sig, sådan vælger jeg i hvert fald at tænke 

Anmeld

7. juli 2011

Carl-Emil's mor

Hybjerg skriver:

Hehe 7 er da MANGE, og især som sturderende  men det er jo også en investering man gør sig, sådan vælger jeg i hvert fald at tænke 

hahah jeg synes nu ikke det er så mange igen, kunne sagtens købe mange mange mange flere men har LOVET kæresten ikke at købe nogen, han mener nemlig det er hans job  heheh men som vi er enige om luksus til baby er lidt vigtigere  Men ja det er helt klart en investering den ene er en udgået model, købt for 4200 5 mdr efter blev jeg tilbudt 6500 for den  men nope de ryger ingen steder 

Anmeld

8. juli 2011

Miss HH

MorTilJanuar skriver:

hahah jeg synes nu ikke det er så mange igen, kunne sagtens købe mange mange mange flere men har LOVET kæresten ikke at købe nogen, han mener nemlig det er hans job  heheh men som vi er enige om luksus til baby er lidt vigtigere  Men ja det er helt klart en investering den ene er en udgået model, købt for 4200 5 mdr efter blev jeg tilbudt 6500 for den  men nope de ryger ingen steder 

Han må gerne kommer og tage en snak med min kæreste, som mener det er lidt for mange penge for en taske hehe

Ja se bare der, de taber aldrig helt i værdig

Anmeld

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

Hybjerg skriver:

Han må gerne kommer og tage en snak med min kæreste, som mener det er lidt for mange penge for en taske hehe

Ja se bare der, de taber aldrig helt i værdig

hahah ja jeg er sikker på at han kunne starte et foredrag hvor kvinder med glæde ville sende deres mænd afsted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.