Fisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Det smager hammer godt på grill. MMM.

Kunne jeg godt forestille mig!! Nu får jeg også helt lyst til det Lyder virkelig godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Mira0911

Ann87 skriver:

Ja okay! Ja nemlig der er for meget kviksølv i det.. Tak for svar! 

Det i butikkerne kan jeg sagtens spise 2 bøtter på en aften... 

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Ann87 skriver:

Lyder også godt! Jeg tænkte på mht. tun, så længe det ikke er på dåse, så må man gerne spise meget af det? 
Jeg har haft et trip, hvor jeg virkelig havde lyst til det nemlig 

Det er netop den rigtig tunfisk du ikke må spise da der er rigtig mange tungmetaler i, den spiser de småfisk. sådan sagde min jdm til mig. men nu er det heller ingen fare for jeg spise fisk hihi

Anmeld

7. juli 2011

MosterA

Ann87 skriver:

Lyder også godt! Jeg tænkte på mht. tun, så længe det ikke er på dåse, så må man gerne spise meget af det? 
Jeg har haft et trip, hvor jeg virkelig havde lyst til det nemlig 

Det er det på dåse du gerne må spise mere eller mindre alt det du har lyst til.

Du skal passe på med at spise f.eks. tunbøffer, det er det der er for meget kviksølv i. 

Anmeld

7. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Kunne jeg godt forestille mig!! Nu får jeg også helt lyst til det Lyder virkelig godt!

Hehe, så må i snart have det til aftensmad. Vejret er jo til det..
Jeg kan egentlig ikke særlig godt lide fisk, men svigermor tvang mig til at prøvesmage grillet kulmule for 2 år siden. Nu kan jeg ikke leve uden. hehe
Og samme med fjæsingen. hehe

Anmeld

7. juli 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe, så må i snart have det til aftensmad. Vejret er jo til det..
Jeg kan egentlig ikke særlig godt lide fisk, men svigermor tvang mig til at prøvesmage grillet kulmule for 2 år siden. Nu kan jeg ikke leve uden. hehe
Og samme med fjæsingen. hehe

Ja det er det nemlig!  He he ej så SKAL vi prøve det! Kunne være dejligt at have noget fisk man bare elsker! 

Anmeld

7. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Ja det er det nemlig!  He he ej så SKAL vi prøve det! Kunne være dejligt at have noget fisk man bare elsker! 

. Så må du endelig, når i en gang har smagt det, melde tilbage om det smagte godt.

Anmeld

7. juli 2011

Mom2012

MosterA skriver:

Det er det på dåse du gerne må spise mere eller mindre alt det du har lyst til.

Du skal passe på med at spise f.eks. tunbøffer, det er det der er for meget kviksølv i. 

Jeg søgte bare på nettet og der kunne jeg læse, at man ikke skulle spise for meget af det.. Men har da spist lidt

Anmeld

7. juli 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

. Så må du endelig, når i en gang har smagt det, melde tilbage om det smagte godt.

Det skal jeg nok!  Og tak for ideen!!  

Anmeld

7. juli 2011

rsmor

Vi får tit pangasius... Mn kan købe det i netto og fakta på frost, så tager jeg og laver det til ruller med pikantost, løg og spinat i. Hvorefter det pakkes i staniol og så i ovnen ca en halv time... Smager rigtig lækkert... husk salt og peber og gerne en lille klat smør.... Mums... Er fantastisk med nye kartofler til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.