Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kunne godt tænke mig, at spise noget mere fisk.. Men jeg er total idé forladt..
Jeg kan godt lide laks, men det må man jo ikke spise for meget af, så hvad laver i, når der skal fisk på bordet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg spiser meget rødspættefileter.... Det er sådan det eneste... Og ellers tunsalat og makrelsalat...
torsk i fad
fiskepinde
rødspætter
'indbagt kuller
fiskefrikadeller
sild
hornfisk
renbueørred fyldt med urter pakket ind i staniol
Ann87 skriver: Jeg kunne godt tænke mig, at spise noget mere fisk.. Men jeg er total idé forladt.. Jeg kan godt lide laks, men det må man jo ikke spise for meget af, så hvad laver i, når der skal fisk på bordet?
Mira0911 skriver: Jeg spiser meget rødspættefileter.... Det er sådan det eneste... Og ellers tunsalat og makrelsalat...
Lyder også godt! Jeg tænkte på mht. tun, så længe det ikke er på dåse, så må man gerne spise meget af det? Jeg har haft et trip, hvor jeg virkelig havde lyst til det nemlig
camilla28 skriver: torsk i fad fiskepinde rødspætter 'indbagt kuller fiskefrikadeller sild hornfisk renbueørred fyldt med urter pakket ind i staniol
Selvfølgelig! Det var en rigtig god idé! Tak!
Frk-Lotusblomst skriver: Fjæsingefilet eller Kulmulefilet på grill, Det er super lækkert. Med lidt citron på og så purløg, svøbt ind i sølvpapir og så ca 10 min på grill. MUMS det er lækkert.
Fjæsingefilet eller Kulmulefilet på grill, Det er super lækkert. Med lidt citron på og så purløg, svøbt ind i sølvpapir og så ca 10 min på grill. MUMS det er lækkert.
Det lyder rigtig lækkert! God idé med at grille det!!
Ann87 skriver: Det lyder rigtig lækkert! God idé med at grille det!!
Ann87 skriver: Lyder også godt! Jeg tænkte på mht. tun, så længe det ikke er på dåse, så må man gerne spise meget af det? Jeg har haft et trip, hvor jeg virkelig havde lyst til det nemlig
Jeg spiser kun tun som er i tunsalat i supermarkederne...
Der er vidst noget med det på dåse... Har ikke styr på det...
Mira0911 skriver: Jeg spiser kun tun som er i tunsalat i supermarkederne... Der er vidst noget med det på dåse... Har ikke styr på det...
Ja okay! Ja nemlig der er for meget kviksølv i det.. Tak for svar!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128