Nogen, der har læst hd med børn - erfaringer søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Nettemor

Miss T skriver:

Nej tak ingen revisorstilling  Jeg har i sin tid arbejdet på et revisorinstitut hehe.

Nej, jeg vil gerne ledelsesvejen helt op. Og i hvilken forbindelse overvejer du det?

Synes sku at det er svært. Vil jo hellere huskes som den mor der ikke var der. hmmm

jeg havde tænkt revisor

men jeg er også meget i tvivl! for ved godt at man jo kan vente med at læse til ungerne er puttet. men så er der jo også vasketøj, opvask rengøring osv. og man vil jo også gerne have noget tid med manden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Miss T

nettemor skriver:

jeg havde tænkt revisor

men jeg er også meget i tvivl! for ved godt at man jo kan vente med at læse til ungerne er puttet. men så er der jo også vasketøj, opvask rengøring osv. og man vil jo også gerne have noget tid med manden.

og så er man træt og så tager det lige dobbelt så lang tid som man har regnet med ja ja har været der  Nå men jeg må jo gå i tænkeboks... Men jeg tænker også om jeg ikke kommer til at fortryde, hvis ikke jeg gør det nu mens jeg er "kvik" i pæren

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

Miss T skriver:

og så er man træt og så tager det lige dobbelt så lang tid som man har regnet med ja ja har været der  Nå men jeg må jo gå i tænkeboks... Men jeg tænker også om jeg ikke kommer til at fortryde, hvis ikke jeg gør det nu mens jeg er "kvik" i pæren

ja det er jo lige det

glæder mig til at høre hvad du kommer frem til

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

nettemor skriver:

ja det er jo lige det

glæder mig til at høre hvad du kommer frem til

Også mig

Men det bliver først næste år..

Anmeld

7. juli 2011

Hansen97

Miss T skriver:

Var det mængden eller stoffet eller begge dele?

Brugte du hver weekend på at læse eller hvor meget tid skulle du sætte af?

Vil gerne være helt sikker på konsekvenserne inden jeg søger ind  Det er jo også mange penge, man skal investere, men jeg er overbevist om, at de selvfølgelig bliver givet godt ud i den sidste ende.

Hvor og hvorfor hoppede du fra?

Mine børn er 1 og 2½.

Tak for svar.

Det var begge dele.. man skal tænke på at det hele står på engelsk. Alt... jeg var også nødt til af logistiske grunde at tage det som fjernstudie og det var ikke det jeg havde regnet med..

Det var ikke svært, svært, men der er megt at sætte sig ind i og det hele er på engelsk.

Jeg brugte et par timer hver aften og lidt mere i weekenden.

Min dårlige samvittighed og at det ikke var som jeg troede med fjernstudie gjorde at jeg hoppede fra...

Men held og lykke.

Jeg overvejer selv at tage en merkonom i stedet som også giver adgang til HD2, men som er på dansk. Ikke fordi jeg ikke er god til engelsk men det er noget helt andet at skulle læse, forstå og lære når det hele er på engelsk...

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

Hansen97 skriver:

Det var begge dele.. man skal tænke på at det hele står på engelsk. Alt... jeg var også nødt til af logistiske grunde at tage det som fjernstudie og det var ikke det jeg havde regnet med..

Det var ikke svært, svært, men der er megt at sætte sig ind i og det hele er på engelsk.

Jeg brugte et par timer hver aften og lidt mere i weekenden.

Min dårlige samvittighed og at det ikke var som jeg troede med fjernstudie gjorde at jeg hoppede fra...

Men held og lykke.

Jeg overvejer selv at tage en merkonom i stedet som også giver adgang til HD2, men som er på dansk. Ikke fordi jeg ikke er god til engelsk men det er noget helt andet at skulle læse, forstå og lære når det hele er på engelsk...

Ahh se det er jo guld værd at vide!! Engelsk er hellere ikke mit foretrukne sprog og jeg tror helt ærligt at jeg også ville kløjs i det, fordi at det er så mange år siden, at jeg har brugt det. Jeg har selv forsøgt mig med fjernstudie på en anden uddannelse og det duede bare hellere ikke så kan godt følge dig.

Ved du 100% at man via en akademimerkonom kan tage en HD-2? og skal det være en bestemt???

For nu er det jo sådan, at jeg p.t. er  i gang med en akademimerkonom i ledelse og skal til at tage mit 3. modul, så hvis jeg allerede nu ved, at jeg kan få en hd 2, når jeg har afsluttet den, så giver det mig endnu mere grund til bare at få gjort den færdig! Ville ellers så være hoppet fra den og så til HD..

Ved du hvor jeg kan læse mere om det, for det er jo perfekt, hvis det er sådan det fungerer?

og TUSIND tak for info.

Anmeld

23. juli 2011

katrineoerum

Jeg er på tredje år nu med to børn på tre og et. Jeg fødet i andet semester og der har ikke været noget der hed barsel. 

Jeg kan fortælle dig at det er hårdt men det kan lade sig gøre. Jeg håber du har en mand der bakker dig 100% op og tager over på hjemme fronten for det får du brug for. Du skal nok heler ikke forvente noget fri tid for skole og børn komme til at tage hele din tid.

Men det kan lade sig gør man skal bare være bevidt om at man ikke kan forsætte sit liv som man havde det før.

Anmeld

23. juli 2011

Hansen97

Miss T skriver:

Ahh se det er jo guld værd at vide!! Engelsk er hellere ikke mit foretrukne sprog og jeg tror helt ærligt at jeg også ville kløjs i det, fordi at det er så mange år siden, at jeg har brugt det. Jeg har selv forsøgt mig med fjernstudie på en anden uddannelse og det duede bare hellere ikke så kan godt følge dig.

Ved du 100% at man via en akademimerkonom kan tage en HD-2? og skal det være en bestemt???

For nu er det jo sådan, at jeg p.t. er  i gang med en akademimerkonom i ledelse og skal til at tage mit 3. modul, så hvis jeg allerede nu ved, at jeg kan få en hd 2, når jeg har afsluttet den, så giver det mig endnu mere grund til bare at få gjort den færdig! Ville ellers så være hoppet fra den og så til HD..

Ved du hvor jeg kan læse mere om det, for det er jo perfekt, hvis det er sådan det fungerer?

og TUSIND tak for info.

Har læst noget om det på den online merkonom uddannelse... Den giver lige så ects som Hd 1. Del... Står noget her... Hvad der giver merit adgang til hd 2. Del...

Anmeld

23. juli 2011

Hansen97

23. juli 2011

Mussen2

Jeg havde besluttet mig for at søge ind til september, men skæbnen ville, at jeg blev gravid og er nu i uge 11..

Jeg overvejede længe om jeg forsat skulle søge ind, der kunne jo ske så meget og måske kunne jeg klare det trods nyfødt, men kom frem til at det ville være tåbeligt at sætte den første tid med en nyfødt over styr, for at påbegynde noget, som jeg altid kan springe ud i senere.

Det havde bare taget så lang tid at overbevise mig selv om at det var det rette tidspunkt at begynde, så det var lidt svært at skulle sætte det på stand by.

Jeg har en datter i forvejen som er 2 år.

Jeg håber, at jeg kan få påbegyndt HD 2. del i 2012, så vil min nyfødte være godt 6-7 mdr. og tænker så jeg vil bruge noget barsel på en ugentlig fridag eller sådan noget lignende.

Jeg var tiol info møde i maj og der sagde de at langt fra alt stoffet er på engelsk, men selvfølgelig kan man støde på engelske tekster og bøger. Men såfremt der findes gode danske bøger prioriterer de det først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.