Nogen, der har læst hd med børn - erfaringer søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.020 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Miss T

Ja, som overskriften lyder overvejer jeg at søge ind på HD 1 næste sommer, men mangler erfaringer fra nogen, der har læst det med børn?

Har hørt om studiet som skilsmissestudiet?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Hansen97

Miss T skriver:

Ja, som overskriften lyder overvejer jeg at søge ind på HD 1 næste sommer, men mangler erfaringer fra nogen, der har læst det med børn?

Har hørt om studiet som skilsmissestudiet?

På forhånd tak

Ja nogle klarer den andre ikke... jeg gjorde ikke... men det er jo op til personen..

Men det er hårdt.. rigtig hårdt.. mine børn var/er 3år og 7 år..

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

Hansen97 skriver:

Ja nogle klarer den andre ikke... jeg gjorde ikke... men det er jo op til personen..

Men det er hårdt.. rigtig hårdt.. mine børn var/er 3år og 7 år..

Var det mængden eller stoffet eller begge dele?

Brugte du hver weekend på at læse eller hvor meget tid skulle du sætte af?

Vil gerne være helt sikker på konsekvenserne inden jeg søger ind  Det er jo også mange penge, man skal investere, men jeg er overbevist om, at de selvfølgelig bliver givet godt ud i den sidste ende.

Hvor og hvorfor hoppede du fra?

Mine børn er 1 og 2½.

Tak for svar.

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

jeg har også overvejet det.. men jeg er meget i tvivl. snakkede med en der lige har afsluttet HD1. dog uden børn. hun syns det er hårdt

men det tro da pokker. 37 timers arbejdsuge og så skole bagefter. ca 7 timer om ugen (nogle gange mere) + læsning

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

nettemor skriver:

jeg har også overvejet det.. men jeg er meget i tvivl. snakkede med en der lige har afsluttet HD1. dog uden børn. hun syns det er hårdt

men det tro da pokker. 37 timers arbejdsuge og så skole bagefter. ca 7 timer om ugen (nogle gange mere) + læsning

Ja det har jeg også hørt fra folk, der ikke har haft børn samtidig.

Men sidste år tog jeg to moduler på erhversakademiet med to afsluttende eksamner, det var også med en ugentlig fremmødedag og masse af læsestof dog ikke så mange lektier, men trods alt et eksamensprojekt som skulle forsvares til eksamen. Jeg ved godt, at niveauet nok er væsentlig højere.. men har ingen fornemmelse af hvor meget.

Jeg kom da rigtig godt igennem begge eksamner.

Uh jeg synes, at det er svært.!

Mangler lige som at høre noget konkret fra nogle der har prøvet at være i situationen med børn, så man har noget at holde det op imod.

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

Miss T skriver:

Ja det har jeg også hørt fra folk, der ikke har haft børn samtidig.

Men sidste år tog jeg to moduler på erhversakademiet med to afsluttende eksamner, det var også med en ugentlig fremmødedag og masse af læsestof dog ikke så mange lektier, men trods alt et eksamensprojekt som skulle forsvares til eksamen. Jeg ved godt, at niveauet nok er væsentlig højere.. men har ingen fornemmelse af hvor meget.

Jeg kom da rigtig godt igennem begge eksamner.

Uh jeg synes, at det er svært.!

Mangler lige som at høre noget konkret fra nogle der har prøvet at være i situationen med børn, så man har noget at holde det op imod.

men de fleste gange arbejder man jo fuld tid hos et revisorfirma mens man tager HD1. det ved du godt?

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

nettemor skriver:

men de fleste gange arbejder man jo fuld tid hos et revisorfirma mens man tager HD1. det ved du godt?

nej det ved jeg ikke. Det behøver vel ikke kun at være revisor?

Såvidt jeg kan læse mig frem til at kan det være alt.

jeg er selv i en souschefstilling, men vil gerne arbejde mig videre op - og vil rigtig gerne tage en HD 2 organisation og ledelse.

Min mand er i forsikringsbranchen hans kollega tager hd også.

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

Miss T skriver:

nej det ved jeg ikke. Det behøver vel ikke kun at være revisor?

Såvidt jeg kan læse mig frem til at kan det være alt.

jeg er selv i en souschefstilling, men vil gerne arbejde mig videre op - og vil rigtig gerne tage en HD 2 organisation og ledelse.

Min mand er i forsikringsbranchen hans kollega tager hd også.

nå okay på den måde troede det var fordi du ville være revisor.

men så skal du stadig have 37 timers arbejds uge? jeg tror det er hårdt. men tror godt det kan lade sig gøre. min bekendte læste ikke så meget op i løbet af året men så tilgengæld ekstra til eksamen.

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

nettemor skriver:

nå okay på den måde troede det var fordi du ville være revisor.

men så skal du stadig have 37 timers arbejds uge? jeg tror det er hårdt. men tror godt det kan lade sig gøre. min bekendte læste ikke så meget op i løbet af året men så tilgengæld ekstra til eksamen.

Nej tak ingen revisorstilling  Jeg har i sin tid arbejdet på et revisorinstitut hehe.

Nej, jeg vil gerne ledelsesvejen helt op. Og i hvilken forbindelse overvejer du det?

Synes sku at det er svært. Vil jo hellere huskes som den mor der ikke var der. hmmm

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

Miss T skriver:

Nej tak ingen revisorstilling  Jeg har i sin tid arbejdet på et revisorinstitut hehe.

Nej, jeg vil gerne ledelsesvejen helt op. Og i hvilken forbindelse overvejer du det?

Synes sku at det er svært. Vil jo hellere huskes som den mor der ikke var der. hmmm

Jaa jeg vil så måske høre om jeg kan gå lidt ned i tid.. Måske det var værd at overveje, hvis vi kan få økonomien til at hænge sammen alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.