Hjælp - faktura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2008

linemus

Jeg har ikke lige nogen at spørge, så min dumme-spørgsmål bliver lige sendt til jer. Håber I kan hjælpe, men det kan I garanteret.

Jeg har lige printet en faktura ud, og den skal så betales. Hvordan gør jeg det? Går i banken og giver den til dem? Eller hvad? Jeg skal bruge en kvittering.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Rasmine

Det er da ikke et dumt spørgsmål.
Aner det heller ikke, ikke det med kvitteringen.
men der må stå et kontonummer på dit print?

Anmeld

15. december 2008

linemus

Ja, det gør der. Kan man så ikke tage den med i banken, og så stempler de eller noget?

Anmeld

15. december 2008

Marco2

Betal den via din netbank og print bekræftelsen ud....

AG - pseudo-buisness-woman

Anmeld

15. december 2008

linemus

Tak - det prøver jeg

Anmeld

15. december 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Betal den via din netbank og print bekræftelsen ud....

AG - pseudo-buisness-woman

Tror ikke der kommer bekræftelse i min netbank, har aldrig set det, men har heller ikke kigget efter, da jeg ikke har haft brug for det?
Har nordea.

Anmeld

15. december 2008

Marco2

Mebach skriver:

Tror ikke der kommer bekræftelse i min netbank, har aldrig set det, men har heller ikke kigget efter, da jeg ikke har haft brug for det?
Har nordea.

Jo, når du har godkendt overførslen er det næste "vindue" der popper op da en bekræftelse på at overførseln er ok. Og så er der et print ikone samt et PDF ikon for hvad du ønsker der skal ske.

Trust me! Jeg laver MANGE af den type overførsler ifm mit firma. Og revisionen siger god for det.

AG

Anmeld

15. december 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Har nordea.

Den hedder print kvittering...

Du skal når den er betalt ind på kontoen (betalingsoversigt) markere den (så den åbner, lige som en betalingsservice) så står der print...

Har nemlig selv nordea...

Betina

Anmeld

15. december 2008

linemus

Jeg fik vækket manden, som skulle betale fakturaen på netbank for mig (har ikke sat mig ind i det selv, og skal helst ikke pludselig øverfører millioner til ukendt modtager), men han sagde, der ikke kom nogen bekræftelse. I stedet tog jeg i banken og betale og fik klipset en kvittering på. Sådan. Så nu ved I det, hvis I pludselig skulle stå i samme situation

Skal dog ikke kunne sige noget om det med netbank - tror nu nok AG har prøvet det nogen flere gange end mandsen

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.