Malene84, hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Bare mig..

Er det bare mig der ikke har set, at navnet er ændret, eller hvor er hun? Har hun slettet sig.

Til jer der ikke er sikre på hvem det er, er det Malene der var med i Tvillinger med Tristan og Villads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Lunae

Hun er her vidst ikke længere! Synes at jeg husker en tak for denne gang tråd fra hende

Anmeld

7. juli 2011

Meilby

Nicolinesmor170510 skriver:

Er det bare mig der ikke har set, at navnet er ændret, eller hvor er hun? Har hun slettet sig.

Til jer der ikke er sikre på hvem det er, er det Malene der var med i Tvillinger med Tristan og Villads.

Hun skrev en "afskedsbesked" for noget tid siden Hun ville melde sig ud lidt, pga. tidsmangel mener jeg

Men savnet det er hun

Anmeld

7. juli 2011

Ryberg

yeah.. i miss her 2

Anmeld

7. juli 2011

Bare mig..

Ej hvad.. Det har jeg da slet ikke set.. Men synes også bare der er så mange der er forsvundet, at jeg slet ikke kan finde rundt i det.. Hmm..

Nogen der har et link til hendes afskedstråd?

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

Nicolinesmor170510 skriver:

Ej hvad.. Det har jeg da slet ikke set.. Men synes også bare der er så mange der er forsvundet, at jeg slet ikke kan finde rundt i det.. Hmm..

Nogen der har et link til hendes afskedstråd?

https://www.baby.dk/debat/114377pi1/tvillinger/farvel-for-nu-baby-dk-.aspx 

Anmeld

7. juli 2011

serinasmor

hun sagde desværre farvel (eller på gensyn) ... hun har for meget at se til og ville ikke være medlem af en side hun ikke havde tid til at bruge ... så hende og drengene må vi desværre nøjes med at følge på tv (hvis der kommer mere fra deres side)

her var linket https://www.baby.dk/debat/114377pi1/tvillinger/farvel-for-nu-baby-dk-.aspx 

serinasmor

Anmeld

7. juli 2011

Bare mig..

Øv hvor træls

Håber hun vender tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.