Farvel for nu baby.dk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.996 visninger
46 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Malene84

Hej tøser,

Ville ikke smutte uden et pænt farvel. Så lader denne stå et par dage, så ingen undrer sig over jeg bare smutter

I har betydet en verden for mig, med alt jeres opbakning igennem min graviditet, barsel, tvprogram, manglende frieri  og mega, mega ros til drengene... og meget mere...

Men jeg føler ikke et overskud længere til at bruge tid på baby.dk  og har hele tiden gået ind for at være aktiv på dette skønne forum, og hjælpe og støtte andre. Det har jeg ikke længere tid til

Jeg vender helt sikkert tilbage med en ny og frisk profil en dag (tænker at jeg især må opdatere efter en speciel dag i november

Hav det godt alle sammen...

Vi skrives ved... mega møs fra mig og mine drenge  (lige de sidste billeder fra os... for denne gang)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Malene84 skriver:

Hej tøser,

Ville ikke smutte uden et pænt farvel. Så lader denne stå et par dage, så ingen undrer sig over jeg bare smutter

I har betydet en verden for mig, med alt jeres opbakning igennem min graviditet, barsel, tvprogram, manglende frieri  og mega, mega ros til drengene... og meget mere...

Men jeg føler ikke et overskud længere til at bruge tid på baby.dk  og har hele tiden gået ind for at være aktiv på dette skønne forum, og hjælpe og støtte andre. Det har jeg ikke længere tid til

Jeg vender helt sikkert tilbage med en ny og frisk profil en dag (tænker at jeg især må opdatere efter en speciel dag i november

Vi skrives ved... mega møs fra mig og mine drenge  (lige de sidste billeder fra os... for denne gang)

Er ked af at høre, at jeg ikke længere skal følge dig og dine skønne drenge! Men med det sagt kan jeg udemærket godt sætte mig ind i det

Du må have al held og lykke i fremtiden - og så håber jeg at du vender tilbage og opdaterer os en dag

.........Hvad sker der i november???

Anmeld

9. juni 2011

Malene84

Katte87 skriver:

Er ked af at høre, at jeg ikke længere skal følge dig og dine skønne drenge! Men med det sagt kan jeg udemærket godt sætte mig ind i det

Du må have al held og lykke i fremtiden - og så håber jeg at du vender tilbage og opdaterer os en dag

.........Hvad sker der i november???

Tuuusind tusind tak  jaaa... det bliver så spændende, glæder mig til at komme tilbage med mere energi og fortælle det

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Malene84 skriver:

Tuuusind tusind tak  jaaa... det bliver så spændende, glæder mig til at komme tilbage med mere energi og fortælle det

Aaaarj hvor tarveligt at smutte sådan med en hemmelighed!  hehehe

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Malene84 skriver:

Hej tøser,

Øv da .

Ha det godt derude 

Anmeld

9. juni 2011

slettet_7530

Malene84 skriver:

Hej tøser,

Forstår godt dit valg. pøj pøj med det du skal nu hvad det så end er.

Anmeld

9. juni 2011

Laulund87

Held og lykke med det hele

Anmeld

9. juni 2011

132319

Ihh, jeg sad faktisk den anden dag og tænkte på hvor du mon var henne 

Rigtig meget held og lykke til dig og dine skønne drenge -Fantastiske billeder 

Og ja, jeg bliver da også bare super nysgerrig på hvad der sker i november -Hint, hint? 

Ha det rigtig godt 

Anmeld

9. juni 2011

Malene84

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Øv da .

Ha det godt derude 

tak søde

Anmeld

9. juni 2011

Nettemor

uhh ha nej da.  trist at du forlader os.

men self skal du prioritere din familie  glæder mig til update i november. især hvis det er noget med 11-11-11 kl 11.11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.