han vil ikke alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

Nu har kæresten og jeg prøvet i næsten 9 måneder, og nu er han sgu i tvivl..

Han sagde til mig forleden dag, da vi stod i børneafdelingen i Ikea og kiggede på små dejlige børneværelser, at han syntes jeg skulle starte på p-piller...

ARGH hvaaad, min mave slog nærmest knuder på sig selv, jeg fik kvalme, jeg ønsker et barn så utroligt meget, og nu vil han have at der skal gå mindst 4 år inden vi skal have barn... !!!!!4 ÅR!!!!!

Forventer ingen respons på denne tråd, skulle bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Rockertand

Hmm....hvorfor lige 4 år?

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hmm....hvorfor lige 4 år?

fordi så har vi været sammen i seks år og så mener han at vi aldrig går fra hinanden på det tidspunkt, det værste er at han i forvejen har en datter på 4, jeg forstår det ikke, for det var næsten ham der ville mest i starten... ??

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Han sagde til mig forleden dag, da vi stod i børneafdelingen i Ikea og kiggede på små dejlige børneværelser, at han syntes jeg skulle starte på p-piller...

ARGH hvaaad, min mave slog nærmest knuder på sig selv, jeg fik kvalme, jeg ønsker et barn så utroligt meget, og nu vil han have at der skal gå mindst 4 år inden vi skal have barn... !!!!!4 ÅR!!!!!

Jeg tænker også "hvorfor 4 år"?

Et er at få kolde fødder, men er da alligevel lidt mystisk at han pludseligt vil udskyde det så meget.

Har du prøvet at tale det igennem med ham? Når man har prøvet "så længe" er det svært bare lige at give slip på det ønske - tænker jeg i hvert fald.

Kram til dig

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

fordi så har vi været sammen i seks år og så mener han at vi aldrig går fra hinanden på det tidspunkt, det værste er at han i forvejen har en datter på 4, jeg forstår det ikke, for det var næsten ham der ville mest i starten... ??

Det er jo desværre ingen garanti!  Synes i hvert fald det er værd at få gennemsnakket

Anmeld

6. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Okay, virker lidt underligt, men I er jo nødt til at få snakket om det - og hvis han fastholder sin beslutning, så er du nødt til at respektere det - du kan jo ikke tvinge ham - og så må du jo handle udfra dine ønsker og tanker om fremtiden.

Håber, at I finder ud af en god løsning.

Anmeld

6. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du får alligevel et knus.

Det må godt nok være en svær kamel og sluge....og så kan jeg ikke lade være med at tænke: Hvad så når de 4 år er gået? Vil han så udsætte det yderligere 4 år?

Mon alt dette babyræs m.v. har skræmt ham?
Bare et par tanker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. juli 2011

Sofiedk

Jeg vil bare lige berolige dig med at herhjemme har manden altså virkelig været igennem det mange gange med at så pludselig ikke ville alligevel. For dælen hvor har jeg været forvirret og fortvivlet mange gange.

Det har dog altid endt med når vi har sat os ned og talt om tingene er det nogle andre tanker der ligger bag. At det for eksempel er hårdt at blive ved med prøve og blive skuffet, at det pludselig kommer meget tæt på og rigtig mange andre grunde har været oppe og vende.

Kæmpe knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.