vi skulle jo til julefrokosther i weekenden...den eneste julefrokost gennem hele julen, så jeg havde virkelig glædet mig.
En julefrokost, der omfatter alle mine søskende, med påhæng og børn.
Ja jeg havde så fravalgt at tage tif med, for jeg mener nu stadig ikke det er en fest for hende...men de store drenge skulle da med, de hygger sig jo vildt, har deres kærster med, og sidder sammen med alle deres fætre, og spiller guitar, og spiller kort...ja sådan en totalt hyggetur.
Kasper er jo 16, og Christian er 12, begge runder snart til de 17 og 13, så de er i grunden ved at være store, så umiddelbart skulle det jo ikke være noget problem.
Vi havde skaffet en kammy til at bringe og hente os, så kørsel var heller ikke problemet,
Men Christ, jeg kan altså ikke, under nogen omstændigheder drikke mig fuld når mine unger er med, jeg drak, lige så meget som alle de andre, men blev da bare mere og mere ædru, så det var helt til grin at sidde der og drikke. De andre blev mere og mere bøvlet at høre på...
Sidste år var det samme problem, vi havde barnepige til Tif, og ungerne hyggede, og vi havde kørsel...men der endte jeg også med at tage hjem i ædru tilstand.
hvad fanden er der da lige galt med mig, jeg ved ikke helt om det kan være fordi moderinstinktet er indrettet sådan, eller om det er fordi jeg selv har set mine forældre drikke for meget, for ofte, hvor jeg måske har sat med en følelse af at det var forkert.
jeg fatter det ikke, for jeg var så parat til at give den gas, og jeg fik både doolies, og øl, men niks, det virker altså ikke på mig!
øv og jeg havde sådan set frem til at jeg skulle være den som væltede rundt, bare for en enkelt gangs skyld!
Anmeld