Begyndende veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

prøv at tage et bad og lig dig på sofaen med dynen. Hvis det tager mere til inden for den næste time til 2 så ring til fødegangen og fortæl hvordan du har det og at du gerne vil undersøges

Da jeg fødte ville de heller ikke tage mig til undersøgelse da de mente det stadig var plukveer, men da jeg kom ind kl 15 var jeg 3 cm åben og fødte kl 2210 var hun født

Tak! Det vil jeg prøve.

For det føles meget underligt.

Så var det da godt at du fik trumfet igennem at du skulle tjekkes! Den vil jeg lige have i baghovedet, hvis det fortsætter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

de-wett

Anonym skriver:

Tak! Det vil jeg prøve.

For det føles meget underligt.

Så var det da godt at du fik trumfet igennem at du skulle tjekkes! Den vil jeg lige have i baghovedet, hvis det fortsætter.

Ja det var enlig godt nok

Håber du lige giver en opdate. Også glæder jeg mig til a se hvem der gemmer sig under denne ano tråd

Anmeld

6. juli 2011

Maalene

Eeej, hvor er det spændende - lige om lidt står du måske med guldklumpen i armene

Er det helt galt, hvis det nu er veer, at jeg så siger, at jeg næsten fik ret i, at h*n ville melde sin ankomst i dag?

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Eeej, hvor er det spændende - lige om lidt står du måske med guldklumpen i armene

Er det helt galt, hvis det nu er veer, at jeg så siger, at jeg næsten fik ret i, at h*n ville melde sin ankomst i dag?

Du har helt ret Men tror desværre det er ved at gå i sig selv igen

Øv bøv! Troed ellers lige!

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

Iih så gættede jeg også rigtigt hehe... Men øv altså at det ikke er blevet til så meget alligevel.. Meeen det skal nu nok komme, når du mindst venter det hehe.. Der er da trods alt gang i et eller andet jo.. 

Men ja jeg har jo allerede tabt i mit gæt på en fødsel(var måske også liige hurtig og optimistisk nok - vil jo gerne se guldet )..

Hmm hvad med på terminen, lyder det ikke som en god alternativ dag?

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

BabyBambi skriver:

Iih så gættede jeg også rigtigt hehe... Men øv altså at det ikke er blevet til så meget alligevel.. Meeen det skal nu nok komme, når du mindst venter det hehe.. Der er da trods alt gang i et eller andet jo.. 

Men ja jeg har jo allerede tabt i mit gæt på en fødsel(var måske også liige hurtig og optimistisk nok - vil jo gerne se guldet )..

Hmm hvad med på terminen, lyder det ikke som en god alternativ dag?

Terminen er et meget godt bud. Men havde håbet h*n ville komme imorgen på vores årsdag...

Det føles stadig som om h*n er på vej ud af mit lår... Haha... Kunne være h*n skulle have en gps derned

Vil ihvertfald snart gå i seng, og så håbe på at jeg får en god nats søvn, og det så går i gang igen imorgen!

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Lige en update:

Det tog lidt til kl 3 i nat, og var sikker på at nu var det snart.... MEN ved 5 tiden gik det igen i sig selv. Så det er jo nok ikke veer, men en masse plukveer som bare snyder mig

Men æv! Håber ikke jeg skal gå sådan her de næste par uger... Man må jo stadig gå 14 dage over på Hvidovre...

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

Ja det var enlig godt nok

Håber du lige giver en opdate. Også glæder jeg mig til a se hvem der gemmer sig under denne ano tråd

Det blev desværre ikke til mere. Tyder på det var en gang forstoppelse der drillede Eller driller!

Men kan afslørre at det var Happiness der oprettede denne tråd

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Anonym skriver:

Arhh, øv bøv altså

Heppede ellers sådan på i går... Håber snart der kommer rigtig godt gang i den søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.