Begyndende veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.805 visninger
18 svar
1 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige ano, da jeg ikke vil afsløre mig selv indtil videre.....

Har den sidste time eller to haft en ubehag i kroppen. Har haft en del plukveer.

Det føles som om babyen er på vej ud af mit lår.... ved lysken. Lyder underligt, men kan ikke rigtig forklare det anderledes.

Det gør ikke ondt, men er begyndt at stråle lidt ned i lår og bagparti... Og så trykker det for skambenet. Har det underligt, som om jeg er ved at få feber, eller ikke helt er mig selv.

Jeg vil tro at plukveerne kommer ca. hvert 4-9 minut, og vare ca. 40-60sek... Er dog lidt i tvivl, da babyen møver en del rundt, og det også til tider kan følles som en plukve...

Jeg har på en fornemmelse at det er begyndende veer, men er bange for at det er min utålmodighed der plager mig....

Er der nogen der kan genkende det, eller er jeg helt ude i hampen..... ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

otlitrom

vor langt er d henne?

Jeg fødte natten til søndag, 41+3. Jeg fik feber inden veerne startede rigtigt.. Og ja, jeg havde ondt ned i lårene og om i ballerne.. Faktisk som om veerne også kom i benene.. Det er svært at beskrive, men som jeg læser dit indlæg minder det om det!

Prøv at hop i et varmt bad og få slappet godt af. Det var rådet jeg fik i lørdags, og det satte virkelig skub i tingene! Ja, faktisk fødte jeg 5 timer efter...

Anmeld

6. juli 2011

twinboys

Anonym skriver:

Skriver lige ano, da jeg ikke vil afsløre mig selv indtil videre.....

Har den sidste time eller to haft en ubehag i kroppen. Har haft en del plukveer.

Det føles som om babyen er på vej ud af mit lår.... ved lysken. Lyder underligt, men kan ikke rigtig forklare det anderledes.

Det gør ikke ondt, men er begyndt at stråle lidt ned i lår og bagparti... Og så trykker det for skambenet. Har det underligt, som om jeg er ved at få feber, eller ikke helt er mig selv.

Jeg vil tro at plukveerne kommer ca. hvert 4-9 minut, og vare ca. 40-60sek... Er dog lidt i tvivl, da babyen møver en del rundt, og det også til tider kan følles som en plukve...

Jeg har på en fornemmelse at det er begyndende veer, men er bange for at det er min utålmodighed der plager mig....

Er der nogen der kan genkende det, eller er jeg helt ude i hampen..... ???

Hvor langt er du???

Det kunne godt lyde som veer...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2011

de-wett

det kunne godt lyde lidt som veer . Hvor langt er du henne ?

Jeg ville nok ringe og forhøre mig på fødegangen og måske komme til undersøgelse

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

vor langt er d henne?

Jeg fødte natten til søndag, 41+3. Jeg fik feber inden veerne startede rigtigt.. Og ja, jeg havde ondt ned i lårene og om i ballerne.. Faktisk som om veerne også kom i benene.. Det er svært at beskrive, men som jeg læser dit indlæg minder det om det!

Prøv at hop i et varmt bad og få slappet godt af. Det var rådet jeg fik i lørdags, og det satte virkelig skub i tingene! Ja, faktisk fødte jeg 5 timer efter...

Er i uge 40, så er tæt på termin. Det gør ikke ondt, som sådan. Det føles bare rigtig ubehageligt... Og ligesom om der bliver lagt tyngde på læn og baller... Føler jeg skal på toilet, men kan ikke andet end at prutte..

Men vil prøve at tage et bad, kunne være fedt hvis det er start på veerne

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvor langt er du???

Det kunne godt lyde som veer...

Majbritt

I uge 40. Men de gør ikke ondt som sådan. Det er mere en ubehag...

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

det kunne godt lyde lidt som veer . Hvor langt er du henne ?

Jeg ville nok ringe og forhøre mig på fødegangen og måske komme til undersøgelse

Er bare bange for de ikke vil tjekke mig. Det gør jo ikke ondt som sådan endnu... Føles bare meget ubehagelig.

Anmeld

6. juli 2011

twinboys

Anonym skriver:

I uge 40. Men de gør ikke ondt som sådan. Det er mere en ubehag...

jamen inden weekenden slutter har du født...

Anmeld

6. juli 2011

de-wett

Anonym skriver:

Er bare bange for de ikke vil tjekke mig. Det gør jo ikke ondt som sådan endnu... Føles bare meget ubehagelig.

prøv at tage et bad og lig dig på sofaen med dynen. Hvis det tager mere til inden for den næste time til 2 så ring til fødegangen og fortæl hvordan du har det og at du gerne vil undersøges

Da jeg fødte ville de heller ikke tage mig til undersøgelse da de mente det stadig var plukveer, men da jeg kom ind kl 15 var jeg 3 cm åben og fødte kl 2210 var hun født

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

jamen inden weekenden slutter har du født...

Det ville være lækkert! For synes ikke det er sjovt at være gravid mere. Og så glæder jeg mig til at hilse på min guldklump!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.