Så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. december 2008

Tikki

...fik vi sørme lige en søn i går aftes kl. 20.25. Vi kørte til Holbæk for at besøge Izas farmor omkring kl. 15.00 og på vej i bilen fik jeg lidt ondt, men tænkte det nok bare var lidt sammentrækninger. Det tog lidt til da vi kom frem, men det var slet ikke noget, jeg troede kunne ende med en fødsel. Kl. ca 17.00 var der lidt tegnblødning, så vi kørte hjem igen til københavn for lige at få ringet til fødegangen (havde selvfølgelig glemt deres nummer - flot!) og fordi jeg nu havde lidt mere ondt....men var stadig ikke overbevist om en nærliggende fødsel. Var hjemme kl. ca 18.00 igen og der nev det lidt mere og de ville gerne se os på fødegangen...så vi ringede efter farmor, som vi lige havde besøgt og de var her kl. 19.00 og vi ankom så til fødegangen kl. 19.30......og kl. 20.25 var han født ha ha hovsa - så havde vi lige et barn mere. Det var en drømmefødsel med kun 2 presseveer, ro og jeg var helt nærværende. Fed oplevelse. Og sød lille mild dreng på 3640 g og 52 cm- helt mørkhåret. Vi tog hjem 4 timer efter og har det dejligt.

Blot en lille up-date - må hellere hen og lave havregrød til Iza

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Mary

HURRAAAAAA, stort tillykke!!!!!!!!!

Regnede slet ikke med sådan et indlæg da jeg skulle til at læse Du lyder simpelthen som om det var da en smal sag og nu har I pludselig to børn!!! Det mest naturlige der lige kunne ske Tillykke igen! Hvornår var det du havde termin??

Eiiij, det er jo stort......sikke en skøn jul I får med sådan en lille fyr og en dejlig storesøster

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

jammen tillykke med ham! Hvor er det bare dejligt! Men du havde da ikke termin endnu...havde du?

aj sikke en julegave at få, så stort tillykke med ham!

Anmeld

15. december 2008

Juniors mor

STORT STORT TILLTKKE med jeres lille søn. Det lyder jo som den helt perfekte fødsel - skønt!
Glæder os til at se billeder af jeres lille dreng

Anmeld

15. december 2008

Helle30

Whaaart?? Tillykke Jeanette.
Ja, jeg er s'gi da helt mundlam.... En time på fødestuen og hjem efter 4 timer, og nu skal du så lige lave havregrød til Iza. Jeg havde da godtnok hørt, det skulle være nemmere 2. gang, men dét der er da totalt vildt cornflakes.
Endnu engang STORT tillykke. Glæder mig til, vi får den lille guldklump at se.

Knus fra Helle

Anmeld

15. december 2008

Astrid P

Hurra, og velkommen til verden til den lille søn! Hvor lyder det bare som alletiders fødsel, det er da lige til at blive misundelig over...

Stort tillykke med ham, og skynd dig at lægge billeder ud! Vi vil se, vi vil se, vi vil se, vi vil se, vi vil se....

-Astrid

Anmeld

15. december 2008

Susan1978

wauuu super tillykke med Lillebror...

ei du er sgu som Helle skriver total cornflakker..

ei altså.. vi vil da se billeder og hvad skal han hedde.?

Susan som et kort sekund blev lidt skruk

men ellers har haft en skod morgen med en total preteen ea..

Anmeld

15. december 2008

Rasmine

Hvad???
Ej altså, vildt!!
Stort tillykke!
Dér snød du også lige mig, din superføder.

Tillykke med ham.
Hvad skal han hedde?

Anmeld

15. december 2008

Marco2

Ai, stort tillykke Jeanette.

Det er da vildt! Jeg vidste slet ikke at det var lige op over....

Men dejligt med så nem en fødsel.

Glæder mig til at se billeder af den lille guldklump!

AG

Anmeld

15. december 2008

Siber

et stort tillykke med lillebror, det lød jo helt fantastisk!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.