dagpleje Århus N

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.554 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Mick

Hej

Vi har snakkede om at vores lille dreng, når den tid kommer. skal i dagpleje. Vi bor tæt på Trøjborg, og det ville jo være mega luksus hvis vi så kunne finde en dagpleje i Århus N. Så er der nogen af jer der kender en god dagpleje ? 

Lige en ekstra ting. hvad har i selv fået mest ud af, dagpleje eller vuggestue ? vi har nemlig fået anbefalet dagpleje af flere og flere.

Tak for hjælpen ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

miinimeal

kan desværre ikke svare dig p¨å om jeg kender en go DP i århus da jeg intet ved om der,

men jeg har allerede fået meget godtb ud af dp,  min søn elsker sin DP der er stille og rolig, kun 4 børn, og en god kontakt til én person,

i min DP er de i legestue 1 gag i ugen, men er tit flere sammen i en af DP have, eller et sted de har hvor de mødes,   et kanont fællesskab,  

elsker DP

Anmeld

6. juli 2011

Mick

alberts mor<3 skriver:

kan desværre ikke svare dig p¨å om jeg kender en go DP i århus da jeg intet ved om der,

men jeg har allerede fået meget godtb ud af dp,  min søn elsker sin DP der er stille og rolig, kun 4 børn, og en god kontakt til én person,

i min DP er de i legestue 1 gag i ugen, men er tit flere sammen i en af DP have, eller et sted de har hvor de mødes,   et kanont fællesskab,  

elsker DP

tak for dit svar. Jeg kan godt kende det du fortæller, det har jeg nemlig hørt fra flere andre, så det er også derfor vi hælder meget til DP. Vi har så tænkt på at han skal i børnehave når han bliver 4 også for at opleve flere børn sammen inden han skal i skole ;-) 

Anmeld

6. juli 2011

miinimeal

Mick skriver:

tak for dit svar. Jeg kan godt kende det du fortæller, det har jeg nemlig hørt fra flere andre, så det er også derfor vi hælder meget til DP. Vi har så tænkt på at han skal i børnehave når han bliver 4 også for at opleve flere børn sammen inden han skal i skole ;-) 

kommer de ikke normalt i børnehave som 3 årige?(;

men for mig taler alt for DP og alt taler FRA vuggestue,

Anmeld

6. juli 2011

Miss T

Min mor er dagpleje og hun bor i hus oppe i området ved storcenter nord  Jeg ved egentlig ikke om i selv må vælge dagpleje eller om det er områdelederen, der beslutter, hvor i hører til?

Jeg bor på Sjælland og vi har valgt vuggestue, som er integreret, hvilket er perfekt da vi nu har to små piger, som kan følges ad.

Der er fordele og ulemper ved det hele.

Anmeld

6. juli 2011

Miss T

alberts mor<3 skriver:

Her skifter de når de nærmer sig de 3 år og derefter hedder det tidlig SFO-start.

Anmeld

6. juli 2011

miinimeal

Miss T skriver:

Her skifter de når de nærmer sig de 3 år og derefter hedder det tidlig SFO-start.

okay er ikke nået der til, men havde ørt de startet omkring det år de blev 3?

Anmeld

6. juli 2011

Miss T

alberts mor<3 skriver:

okay er ikke nået der til, men havde ørt de startet omkring det år de blev 3?

Det er vi hellere ikke, men det hedder 3 år her.

Anmeld

6. juli 2011

Mick

alberts mor<3 skriver:

det vist rigtigt nu når du siger det. Jeg tror tit man snakker om barnes udvikling når det bliver 3, hvis de er langt nok henne siger man at børnehave er godt, hvis det lige mangler lidt taler det for at man tager det ekstra år i DP, så jeg kan vel endelig ikke sige hvad aldre han skal i børnehave i, endnu ;-) 

Anmeld

6. juli 2011

Mick

Miss T skriver:

Min mor er dagpleje og hun bor i hus oppe i området ved storcenter nord  Jeg ved egentlig ikke om i selv må vælge dagpleje eller om det er områdelederen, der beslutter, hvor i hører til?

Jeg bor på Sjælland og vi har valgt vuggestue, som er integreret, hvilket er perfekt da vi nu har to små piger, som kan følges ad.

Der er fordele og ulemper ved det hele.

okay fedt. Åh jeg ved faktisk ikke så meget om det der, om man selv kan bestemme eller der er nogen der skal bestemme for os, heldigvis har vi lidt over et år til at finde ud af det i ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.