har i fundet navn til jeres guldklump ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Mick

aya-zia skriver:

min kæreste fik lov til at vælge fornavnet til begge vores piger altså aya til den store og zia til den lille

jeg valgte mellem navnene altså mekira til den store og melika til den bette....

der ud over fin den bette lige et ekstra navn nemlig lydia fordi hun er født på min oldemors fødsels og døds dag...

så vores piger hedder altså:

aya mekira

zia melika lydia

ej hvor er det fedt når et navn får flere betydninger som det du fortælte om den fødselsdag og døds dag. det smukt at der på den måde er noget symbolsk i det ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

aya-zia

Mick skriver:

ej hvor er det fedt når et navn får flere betydninger som det du fortælte om den fødselsdag og døds dag. det smukt at der på den måde er noget symbolsk i det ;-)

lige netop... vi ville gerne ha haft det til fornavn men det ende sådan her fordi det passede bare bedre til hendes store søster.... hehe de næste unger vi skal ha skal ha et langt fornavn... bare for at lave rav i det hehe

Anmeld

6. juli 2011

akskovmose

Mick skriver:

Ej hvor nogle fede navne jeres børn har  Noah er lidt rock n roll ;-)

kan godt se det kan være svært med at finde et navn mere. Jeg har masser af ideer til navne så jeg håber på at få mange børn ;-) Både mig og min kæreste er rigtig glad for musik, så det er lidt der vi fået vores ideer fra ;-)

Jeg er også rigtig glad for vores valg. Ideen kom måske også lidt af, at jeg altid har syntes at Oliver Bjerrehus er lidt sej ;-) 

Tak for det  Det kunne være vi skulle dykke ned i musikken verden efter det 4. navn..

Har du nogle gode ideer modtages de gerne. 

Havde tænkt lidt tanken med en lille Karlos/Carlos, (det er en dreng vi venter os) Men min mand mener det er navnet til en lille tyk svedig, mexikansk mafiaboss, syntes han relaterede til en eller anden film, husker dog ikke hvilken.. 

Anmeld

6. juli 2011

Mick

haha stod en gang og drak øl med en fyr fra et Metal band der hed Karlos ;-) Hvad for noget musik høre i ?

Dylan ( efter bod Dylan ) er jo et mega fedt navn syntes jeg. Men det kommer jo end på hvem jeres `guder`er.

James ( metallica ) syntes jeg også er fedt

Anmeld

6. juli 2011

akskovmose

Mick skriver:

haha stod en gang og drak øl med en fyr fra et Metal band der hed Karlos ;-) Hvad for noget musik høre i ?

Dylan ( efter bod Dylan ) er jo et mega fedt navn syntes jeg. Men det kommer jo end på hvem jeres `guder`er.

James ( metallica ) syntes jeg også er fedt

Vi er i grunden meget brede i vores musik smag, lige fra de gamle toner fra The Beatels, johnny Cash, til Greenday, Burhan G, LOC, Agnes Obel, italiobrothers, Medina osv.. 

Der er vist ingen rød tråd der 

Dylan, har jeg nok lidt et forkvaklet forhold til, det minder om mine unge teenage år med 90210 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.