Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ansemusen skriver: jeg er temmelig sikker på at det er hårene. For han reagerer sjældent i hjem, hvor der bliver gjort ofte rent. Han reagerer, hvis han rører ved katten og får det i øjnene eller hvis andre ar rørt ved kattens pels. Så går stærkt ud fra at det må være pelsen?
jeg er temmelig sikker på at det er hårene. For han reagerer sjældent i hjem, hvor der bliver gjort ofte rent. Han reagerer, hvis han rører ved katten og får det i øjnene eller hvis andre ar rørt ved kattens pels. Så går stærkt ud fra at det må være pelsen?
Okay jamen så er Sphynxèn jo ideel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sophie26 skriver: Okay jamen så er Sphynxèn jo ideel
Ja lige bortset fra, at han synes den er lidt uhyggelig. men altså, det sagde han også om ilderne, før vi fik dem. Nu elsker han dem! Jeg orker bare næsten ikke flere dumme kommentarer fra folk. Så derfor foretrækker jeg en med pels! Men hellere en hårløs kat end ingen kat
Ansemusen skriver: Ja lige bortset fra, at han synes den er lidt uhyggelig. men altså, det sagde han også om ilderne, før vi fik dem. Nu elsker han dem! Jeg orker bare næsten ikke flere dumme kommentarer fra folk. Så derfor foretrækker jeg en med pels! Men hellere en hårløs kat end ingen kat
Jeg vil sige det sådan at jeg vil langt hellere ha noget alle andre ikke har, elsker dyr der er anderledes
Disse katte skal opleves, har stødt på rigtig mange som synes de var grimme men efter de oplevede dem i virkeligheden er de blevet helt vilde med dem og de har jo den charme at du kan se alle udtryk i ansigtet da rynker mm ikke er dækket af hår
Sophie26 skriver: Jeg er en super sød sphynx kryds af Canadian og Don Sphynx, og jeg er klar til at flytte hjemmefra d. 8 august. Jeg vil være fuldt vaccineret og have fået ormekur ved afhentning.Min far er Canadian Sphynx med stamtavle og de smukkeste blå øjne -Min mor er Don Sphynx og noget af det sødeste her på jorden
Jeg er en super sød sphynx kryds af Canadian og Don Sphynx, og jeg er klar til at flytte hjemmefra d. 8 august.
Jeg vil være fuldt vaccineret og have fået ormekur ved afhentning.Min far er Canadian Sphynx med stamtavle og de smukkeste blå øjne -Min mor er Don Sphynx og noget af det sødeste her på jorden
åh jeg synes de er skønne. vi er desværre katter allergikere. har set på en kat der skulle tåles af folk med allergi, men den koster 20.000 kr.
Åhh
Hvor er de søde
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Hver sin smag, elsker katte af hjertet, men ville aldrig eje en af de hårløse.. de er så grimme Som Ross i venner siger: Det ligner en kat, med vrangen ud Men nok om det, har aldrig kendt een, så personlighedsmæssigt ved jeg ikke, der kan de jo være helt fantastiske
Åhhhh jeg ELSKER sådan en bette sag. Sphynx Men manden kan desværre ikke tåle kat, og pladsen er heller ikke til det lige nu.
Håber den får et helt vidunderligt hjem.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Åhhhh jeg ELSKER sådan en bette sag. Sphynx Men manden kan desværre ikke tåle kat, og pladsen er heller ikke til det lige nu. Håber den får et helt vidunderligt hjem.
mange tak det håber jeg også
Sophie26 skriver: mange tak det håber jeg også
Er det en eller flere? Nu bliver jeg i tvivl. Ihvertfald er det en skøn race. De er SÅ lækre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128