Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
de-wett skriver: ja det kunne nemlig være rigtig hyggeligt jamen Caroline og jeg vil da meget gerne med også for at se jer igen. For det er da ved at være mange år siden
ja det kunne nemlig være rigtig hyggeligt jamen Caroline og jeg vil da meget gerne med også for at se jer igen. For det er da ved at være mange år siden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisesp83 skriver: Jeg vil også gerne.
Jeg vil også gerne.
AnnePedersen skriver: det lyder da bare så hyggelig.... vi skal altså snart derned hvis alle er så imødekommende for at mødes og lære hinanden at kende....
det lyder da bare så hyggelig.... vi skal altså snart derned hvis alle er så imødekommende for at mødes og lære hinanden at kende....
Joko skriver: tak for forklaringen. okay så er jeg mere sikker på jeg ved hvor det er Håber vi finder en dag hvor vejret er godt
tak for forklaringen.
okay så er jeg mere sikker på jeg ved hvor det er
Håber vi finder en dag hvor vejret er godt
Simon's moar <3 skriver: Vi vil også gerne være med
Vi vil også gerne være med
NNM skriver: hvornår passer det folk bedst. kom med nogen datoer så vi kam finde ud af noget ud fra det.
hvornår passer det folk bedst. kom med nogen datoer så vi kam finde ud af noget ud fra det.
18-21 juli har vi ingen planer
Simon's moar <3 skriver: 18-21 juli har vi ingen planer
NNM skriver: så vidt jeg ved har vi heller ingen der. så en dag deromkring kan vi nok godt. håber da også det passer med de andre der omkring
så vidt jeg ved har vi heller ingen der. så en dag deromkring kan vi nok godt. håber da også det passer med de andre der omkring
Det lyder super duper
Simon's moar <3 skriver: Det lyder super duper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128