Horsens og omegens tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.701 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

NinaNymannMadsen

er der nogen af jer der er friske på at finde på noget med jeres skønne børn (og mænd hvis de skulle ha lyst til at deltage i noget)

det er jo sommer, og nogen børn har ferie og nogen forældre har ferie også jo.
om ikk andet så finde en weekend, et sted og nogen aktiviteter så vi ikk bare skal side på den flade og lave intet med børnene.

mit forslag kunne lyde på at tage en tur i lunden med madkurv hvor vi hver i sær tager noget med og så hygger der oppe, der er legeplads til børnene også jo.

jeg er frisk på hvilken som helst dag stort set, lige nu kan jeg ikke udelukke en dag.

men altså håber der er nogen der er klar på et eller andet. kunne jo være så hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Joko

lyder hyggeligt, det vil jeg da gerne være med til.

Jeg er ikke så kendt endnu hvor er det lunden er??

Jeg kan alle hverdage, weekender er ikke gode i sommertiden og uge 31 er heller ikke god.

Anmeld

6. juli 2011

NinaNymannMadsen

Joko skriver:

lyder hyggeligt, det vil jeg da gerne være med til.

Jeg er ikke så kendt endnu hvor er det lunden er??

Jeg kan alle hverdage, weekender er ikke gode i sommertiden og uge 31 er heller ikke god.

okay. uh nu skal jeg se om jeg kan forklare hvor lunden den ligger.

ved du hvor museeumerne ligger.
altså industrimuseet og kunstmuseet og sådan noget?
lunden er den der store grønne park hvor der ligger en legeplads indhegnet og der er en gul bygning og et stort museum også.

men hvad kender du her i horsens det er nok nemmere at forklare ud fra et sted du kender i stedet for.

Anmeld

6. juli 2011

de-wett

NNM skriver:

er der nogen af jer der er friske på at finde på noget med jeres skønne børn (og mænd hvis de skulle ha lyst til at deltage i noget)

det er jo sommer, og nogen børn har ferie og nogen forældre har ferie også jo.
om ikk andet så finde en weekend, et sted og nogen aktiviteter så vi ikk bare skal side på den flade og lave intet med børnene.

mit forslag kunne lyde på at tage en tur i lunden med madkurv hvor vi hver i sær tager noget med og så hygger der oppe, der er legeplads til børnene også jo.

jeg er frisk på hvilken som helst dag stort set, lige nu kan jeg ikke udelukke en dag.

men altså håber der er nogen der er klar på et eller andet. kunne jo være så hyggeligt.

har du nogen aldersgrænse på søde ? For det lyder da rigtig skønt.  

Anmeld

6. juli 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

har du nogen aldersgrænse på søde ? For det lyder da rigtig skønt.  

nop har jeg ikke og du er mere end velkommen søde da.

det kunne bare være hyggeligt at mødes med nogen forskkelige her inde jo med deres børn

Anmeld

6. juli 2011

de-wett

NNM skriver:

nop har jeg ikke og du er mere end velkommen søde da.

det kunne bare være hyggeligt at mødes med nogen forskkelige her inde jo med deres børn

ja det kunne nemlig være rigtig hyggeligt  jamen Caroline og jeg vil da meget gerne med  også for at se jer igen. For det er da ved at være mange år siden

Anmeld

6. juli 2011

lisesp83

Jeg vil også gerne.

Anmeld

6. juli 2011

AnnePedersen

det lyder da bare så hyggelig.... vi skal altså snart derned hvis alle er så imødekommende for at mødes og lære hinanden at kende....

Anmeld

6. juli 2011

Joko

NNM skriver:

okay. uh nu skal jeg se om jeg kan forklare hvor lunden den ligger.

ved du hvor museeumerne ligger.
altså industrimuseet og kunstmuseet og sådan noget?
lunden er den der store grønne park hvor der ligger en legeplads indhegnet og der er en gul bygning og et stort museum også.

men hvad kender du her i horsens det er nok nemmere at forklare ud fra et sted du kender i stedet for.

tak for forklaringen.

okay så er jeg mere sikker på jeg ved hvor det er

Håber vi finder en dag hvor vejret er godt

Anmeld

6. juli 2011

Simon's moar <3

Vi vil også gerne være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.