Frøken J. skriver:
Tænk jeg allerede er så langt henne, og på vej ind i 3. trimester lige straks! Viiildt...
Jeg har det godt. Har ikke bækkenløsning eller begyndende (som jeg har haft spurgt om herinde). Har været ved lægen og har "Bare" en svag ryg (ligger også til familien), hvilket gør, at den bliver ekstra overbelastet. Jeg har fået besked på ikke at belaste kroppen for meget (altså fx løft), og graviditetstræningen i fitnessworld er udelukket. Jeg skal svømme i stedet, fordi det er mere skånsomt. Og så har jeg fået henvisning til en fys, der kan give mig nogle øvelser til at styrke rygmuskulaturen 
Ellers kaster jeg bare op her og der. Ingen særlig årsag, det kommer bare nogen gange, og skræmmer mig ikke
Ja, og så var vi jo til 3D scanning i går. Glæder mig til at dele billeder, har oprettet en tråd i går - dog uden fotos. Hun er virkelig fars pige - Og er helt sikkert en pige! Det er dejligt at have fået set de nedre dele i 3D, så er man slet ikke i tvivl længere
Og hun har det godt og har udviklet sig en fin døgnrytme. Vi elsker hende så højt 
Så lige de to "officielle" billeder + det med dagens outfit 
fin mave, og det ser ud som om der er andet end maven der er vokset på det sidste billede 
Og ja tiden går bare rigtig stærkt, jeg bevæger mig ind i uge 27 imorgen 
Anmeld