Prinsessens balsal 27+3 (uge 28)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Jemion

Ihh hvor sidder den babyhule bare skønt på dig Så smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg kan godt huske det fra jeg fik det med Silje, det er en utrolig speciel oplevelse 

Jeg glæder mig også til du kan vise hende frem, både i maven og udenfor maven 

Skal i have en igen denne gang?

Og ja, især udenfor! Og kunne fortælle hendes navn

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jahh glæder mig til at se de 3D billeder!

Og, som altid, bliver du smukkere som maven vokser

Tusind tak, søde! 

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

lhn89 skriver:

Det er godt nok en fin mave! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Tak

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Ihh hvor sidder den babyhule bare skønt på dig Så smuk

Tusind tak!

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Skal i have en igen denne gang?

Og ja, især udenfor! Og kunne fortælle hendes navn

Nej, for det får vi automatisk når vi skal til vækstscanning, så indtil videre har vi besluttet at det ikke er så nødvendigt. Det vigtigste er bare at vi får min datter med til en scanning, for det ahr vi lovet hende, så hun skal med til vækstscanningen i uge 28 

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Nej, for det får vi automatisk når vi skal til vækstscanning, så indtil videre har vi besluttet at det ikke er så nødvendigt. Det vigtigste er bare at vi får min datter med til en scanning, for det ahr vi lovet hende, så hun skal med til vækstscanningen i uge 28 

Det kan i da også lige så godt så! Er bare så glad på jeres vegne, btw. Det er virkelig godt, at der er liv derinde igen!

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Det kan i da også lige så godt så! Er bare så glad på jeres vegne, btw. Det er virkelig godt, at der er liv derinde igen!

Tusind tak  Og ja, det er rigtig dejligt og det er rigtig dejligt at jeg kan mærke livet derinde, for så giver det en helt anden ro og tryghed 

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Tusind tak  Og ja, det er rigtig dejligt og det er rigtig dejligt at jeg kan mærke livet derinde, for så giver det en helt anden ro og tryghed 

Det kan jeg godt forstå! Og kan også forstå det ville være svært at holde hemmeligt helt frem til fødslen. Hold op mand jeg ville få et chok, hvis du pludselig skrev: "Så har jeg født!" haha

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Det kan jeg godt forstå! Og kan også forstå det ville være svært at holde hemmeligt helt frem til fødslen. Hold op mand jeg ville få et chok, hvis du pludselig skrev: "Så har jeg født!" haha

Ha ha, ja, det var der nok flere der havde, for det har heller ikke været offenligt på facebook, så mange var nok blevet noget forvirrede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.